samsung wave 525 ve 723 telefonuna da bada 2 güncellemesini çıkaracağını duyurdu. bu arada ekranı hemen çiziliyor felan sallamışsın ben 7 aydır kullanıyorum. tertemiz. bende monte ve wave arasında kalmıştım. teknosaya gidip ikisini elime alınca farkı anladım. monte wave nin yanında soluk kaldı. bu arada tam tersi wave daha canlı duruyor touchwiz 3.0 olduğu için herhalde.
sallamışsın? bi eline monte al bi eline wave 525 sonra ekranlarının üstüne bastır parmağınla ne demek istediğim anlayacaksın.. ve evet wave 525 in ekranı çabuk çizilebilen hassas bir plastikten yapılı... ayrıca 3.2 inç ekrandaki 240x400 ile 3 inç ekrandaki 240x400 arasındaki farkı görebilirsiniz diye düşünüyorum...
ayrıca
wave 525 monteden çok daha kötü video çekiyor (monte 320x240- wave 525 144x176 pixel)
wave 525 de işletim sistemi olmasına rağmen 100 mb gibi çok düşük bir dahili hafızası var montede ise işletim sistemi olmamasına rağmen 200 mb wave in 2 katı
wave 525 sadece multitouch ve tema yüklenmesi artısı var montede ise daha iyi video çekimi çok daha hızlı internet daha iyi dahili hafıza-daha kaliteli ekran...