Kendin diyosun teorik olarak imkansız diye.
samsung yöneticilerinden aldığım mesaja bakın allah aşkına
geliştirme sorumlusu :
java neyine yetmiyor da android istiyorsun
symbian yüklenebilir ama symbianın bence starın normal os undan pek bi fazlası yok 3g dersen de telefonda 3g destegi yok![]()
