Samsung Stara Android Yüklenecek

Sponsorlu Bağlantılar

enex_enes

enex_enes

Üye
özellikleri güzel ama stil olarak okdrda güzel değil bence,ama özellikler bence daha önemli :D
 


&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
Kendin diyosun teorik olarak imkansız diye.

benim demem teorik olarak imkansız ama imkansız değil
şu örneği hiç aklımdan çıkarmam FATİH SULTAN MEHMETİN GEMİYİ KARADAN GEÇİRMESİ
bu örnekte olduğu gibi ozamanın teknolojisinde imkansız ama biraz araştırma ve azim ile oldu biz bu işin peşindeyiz
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Evet . İmkansız denilemez çünkü Samsung Jetede yüklediler androidi ve yine aynı adamlar şuanda Samsung Stara yüklemeye çalışlıyorlar.
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
beyler android sdk ne işe yarıyo peki?
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
androiid bir işletim sistemidir win xp vista gibi ama bu cep tel için olan sürümdür
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
tmm onu biliyorum zaten ama bu sdk ne işe yarıyor onu soruyorum
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
sdk yükleme paketinin adı
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
Peki bu yükleme paketiyle ne yapabiliriz?:hmmm
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
neden sorup duruyorsunki biraz araştırma yapsan bolca türkçe bilgiye ulaşabilirdsin
 
simsponge

simsponge

Üye
up up up
bu konuyu halletmemiz lazım arkadaşlar :D
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
beyler bende bu konu hakkında baya bi bilgi edindim inşallah yazın sonuna kadar bişeyler yapabilirim konuyla arkadaşlara çok teşekkürler:oke:(özellikle berkaya :D)
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
baron 643 soorun değil
son mesaj da sana biraz kızdım kusura bakma olurmu
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
o önemli deil kardesim burda önemli olan trde bi ilk yapıp stara android yüklemek
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
samsung yöneticilerinden aldığım mesaja bakın allah aşkına

geliştirme sorumlusu :

java neyine yetmiyor da android istiyorsun
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
Aslında diorum ki hedefleri büyütüp iOS4 mü yüklesek napsak :D

--------------- Ekleme ---------------

Pes etmek yok kardeşim :D ayrıa bizde apple yöneticilerine sorarız :D
 
Paranoya

Paranoya

Üye
İOS4 aşar :D

Ama symbian düşünülebilir .
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
ios4 aşar evet ama 3g fln yüklenir ama ordaki steve amcada sinir biraz :D
 
simsponge

simsponge

Üye
samsung yöneticilerinden aldığım mesaja bakın allah aşkına

geliştirme sorumlusu :

java neyine yetmiyor da android istiyorsun

ben de samsung store'una "telefonun sürümünü yükselttirmek istiyorum" diye gittim, "neyini?" diye cevap verdiler, hiç bişey söylemeden çıktım. elemanları sokaktan topluyorlar galiba.
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
    Konu Sahibi
symbian yüklenebilir ama symbianın bence starın normal os undan pek bi fazlası yok 3g dersen de telefonda 3g destegi yok :kop:
 
Paranoya

Paranoya

Üye
symbian yüklenebilir ama symbianın bence starın normal os undan pek bi fazlası yok 3g dersen de telefonda 3g destegi yok :kop:

Ne demek normal OS undan bi fazlası yok . 5800 veya n97 nin oyunlarnı görmendin galiba .
 


Üst Alt