Samsung Stara Android Yüklenecek

Sponsorlu Bağlantılar

enex_enes

enex_enes

Üye
Valla windows 95 gerçeketende ilginç olur telde :D
 


Paranoya

Paranoya

Üye
doğru :)
 

didyou

Üye
veee bi gelişme teorik olarak star'a android 2.2 bil yükleniyor

yani android 2.2 istenen özellik

200 mhz cpu
32 mb ram
32 mb harddisk

starda ise

300 mhz arm 11 cpu
64 mb ram
72 mb harddisk bulunmakta

yani mümkün.

Ne 300mhz işlemcisi,ne 64mb ram i kardeşim nerden çıkartıyorsun bunları.İşlemci sadece işletim sistemli cihazlarda olur.Starda java sistemi var.Ayrıca java bi telefonda 64mb ram in ne işi var.
 
123utku123

123utku123

Üye
olmayacak sanırım tühhh bende sevinmiştim:d::vur
 
Paranoya

Paranoya

Üye
olmayacak sanırım tühhh bende sevinmiştim:d::vur

Dostum daha hiç bişe belli değil araştırmalarımız sürüyor zaten henüz erken çünkü kolay bişe değil emin ol . Düşün iş android geliştiricelirine kadar gitti bakalım daha nereye kadar gider . Buraya olur yada olmaz yorumunu benim ve berkayın yapsını bekleyin .
 
123utku123

123utku123

Üye
Dostum daha hiç bişe belli değil araştırmalarımız sürüyor zaten henüz erken çünkü kolay bişe değil emin ol . Düşün iş android geliştiricelirine kadar gitti bakalım daha nereye kadar gider . Buraya olur yada olmaz yorumunu benim ve berkayın yapsını bekleyin .


Heyecana devam ozaman sabırsızlıkla bekliyoruz:aha::oke:
 

osmanefe

Üye
yaw bu telefonun özellikler ne bilen varmı bu telefonda benim bilgiğim sadece 8 mb ram var o kadar anuda mapda ayrıntılarda yazıyor işlemci hızı ne kadarki basitte olsa fistik com gibi sitelrdeki flashları açıyor bunun için o sürümde bile windowsda 350 mhz işlemci istiyorlardı telride bu teleofnra 300 mhz işlemci olabilir
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
Ne 300mhz işlemcisi,ne 64mb ram i kardeşim nerden çıkartıyorsun bunları.İşlemci sadece işletim sistemli cihazlarda olur.Starda java sistemi var.Ayrıca java bi telefonda 64mb ram in ne işi var.

sen alt tarafı bir 2.0 mgapiksel foroğraf makinesinde bile 64 mb ram var
işlemci işletim sistemli cihazlada olur demişssin bu telin bu işlemlerii nasıl yapıyor allah aşkına tamam mdem işlemci yok ekran bilgileri dokunmatik arayüz algılama sen gidipte bunda işletim ne arar diyosun
rama gelelim bu telde 300 mhz hızında arm11 işlemci var bu işlemciden tamperformans için 128 ram gerekir ama 64 mb ssd platformunun içinde bulunan parçacıklardan bir adet var .java bilirsin ki göz alıcı renkleri ve benzeri vardır bu starda işlemci var ve bununla igili gezmediğim site kalmadı lütfen insanlara bilgileri konusunda yok uydurmaa falan yapmayalım biz bu işe başladık ve bitirmeyi düşünüyoruz.


gibi sitelere bakın muhakkak bulacaksınız
 
ege970

ege970

Üye
benim turkcell bayınde calısan arkadaşlarım var ve kendim bilgisayar için yazılım mühendisliğiyle ugrasıyorum telefon işlerini az çok anlarım en azından kendım firmware yapıp telefon sistemini değiştirebiliyorum..

ve androidin bir stara yüklenmesi imkansız ben bunu zaten ilk aldıgımdan beri araştırıyorum ben servise gidip bunu ordaki insanlarla yüz yüze bile konustum herkes söylüyorum samsungun çekirdeğindeki koruma programları sadece belli başlı şeylere izin veriyor ve bunları atlatıp yüklesek bile androidin aynı bilgisayardaki gibi göre vyöneticisine sahip olup birkaç işlemi aynı anda yaptıgı için javadada bu bir şekirdeğin bölünüm şekillendirilemesinden dolayı ANDROİD denen şeyin ve symbianın java samsung starlara uyarlanmasının teknik olarak imkansız olduguna eminiz dediler bu yüzden bende eminim.. hadi kolay gelsin


## konu güncellendi..
http://www.maxicep.com/samsung/gene...uvar-kagidi-bilgiler-15-06-2010-a-322495.html
 
gunay45

gunay45

Üye
sen alt tarafı bir 2.0 mgapiksel foroğraf makinesinde bile 64 mb ram var
işlemci işletim sistemli cihazlada olur demişssin bu telin bu işlemlerii nasıl yapıyor allah aşkına tamam mdem işlemci yok ekran bilgileri dokunmatik arayüz algılama sen gidipte bunda işletim ne arar diyosun
rama gelelim bu telde 300 mhz hızında arm11 işlemci var bu işlemciden tamperformans için 128 ram gerekir ama 64 mb ssd platformunun içinde bulunan parçacıklardan bir adet var .java bilirsin ki göz alıcı renkleri ve benzeri vardır bu starda işlemci var ve bununla igili gezmediğim site kalmadı lütfen insanlara bilgileri konusunda yok uydurmaa falan yapmayalım biz bu işe başladık ve bitirmeyi düşünüyoruz.


gibi sitelere bakın muhakkak bulacaksınız


kolay gelsin güzel haberlerini bekliyoruz
 

didyou

Üye
sen alt tarafı bir 2.0 mgapiksel foroğraf makinesinde bile 64 mb ram var
işlemci işletim sistemli cihazlada olur demişssin bu telin bu işlemlerii nasıl yapıyor allah aşkına tamam mdem işlemci yok ekran bilgileri dokunmatik arayüz algılama sen gidipte bunda işletim ne arar diyosun
rama gelelim bu telde 300 mhz hızında arm11 işlemci var bu işlemciden tamperformans için 128 ram gerekir ama 64 mb ssd platformunun içinde bulunan parçacıklardan bir adet var .java bilirsin ki göz alıcı renkleri ve benzeri vardır bu starda işlemci var ve bununla igili gezmediğim site kalmadı lütfen insanlara bilgileri konusunda yok uydurmaa falan yapmayalım biz bu işe başladık ve bitirmeyi düşünüyoruz.


gibi sitelere bakın muhakkak bulacaksınız

Diyelimki 64mb ram 300mhz işlemci var.Adamlar neden java koysunlarki telefona.Java bir telefon için 64mb ram 300hmz işlemci çok gereksiz.Boşuna koymuş olurlar yani koysalar bile bi işe yaramaz.Çünkü java çok ağır bi sistem değil öyle 300mhz işlemci 64mb ram gerektiricek.
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
benim turkcell bayınde calısan arkadaşlarım var ve kendim bilgisayar için yazılım mühendisliğiyle ugrasıyorum telefon işlerini az çok anlarım en azından kendım firmware yapıp telefon sistemini değiştirebiliyorum..

ve androidin bir stara yüklenmesi imkansız ben bunu zaten ilk aldıgımdan beri araştırıyorum ben servise gidip bunu ordaki insanlarla yüz yüze bile konustum herkes söylüyorum samsungun çekirdeğindeki koruma programları sadece belli başlı şeylere izin veriyor ve bunları atlatıp yüklesek bile androidin aynı bilgisayardaki gibi göre vyöneticisine sahip olup birkaç işlemi aynı anda yaptıgı için javadada bu bir şekirdeğin bölünüm şekillendirilemesinden dolayı ANDROİD denen şeyin ve symbianın java samsung starlara uyarlanmasının teknik olarak imkansız olduguna eminiz dediler bu yüzden bende eminim.. hadi kolay gelsin


## konu güncellendi..
http://www.maxicep.com/samsung/gene...uvar-kagidi-bilgiler-15-06-2010-a-322495.html

eğer dikkatinizi çekerse yeni çıkan samsung starlarda android yüklü geliyor ve içlerinde bazıları arm 11 işlemciyi kullanıyor.


Diyelimki 64mb ram 300mhz işlemci var.Adamlar neden java koysunlarki telefona.Java bir telefon için 64mb ram 300hmz işlemci çok gereksiz.Boşuna koymuş olurlar yani koysalar bile bi işe yaramaz.Çünkü java çok ağır bi sistem değil öyle 300mhz işlemci 64mb ram gerektiricek.

işte siz burda bunu söylüyorsunuz ama java ekran özellikleri bakımından önde bir sistem
ve arm 11 işlemcide ekran portuna ayırılmış bellek 1 kb idir bu yüzden star java ile geldi
bizim amacımız androidi bir şekilde yüklemek ve sadece teorik olarak imkansız ama gerçekte imkansız değil .

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar biz emre ile bu işleri araştırırken fazla bir kaynağa bakamıyoruz acaba bize yardımcı olursanız araştırma konusunda bu iş en kısa zamanda neticelenebilir

not:hisse alırsak yüzde 5 lik bi kısmı sizin olabilir :D
 
123utku123

123utku123

Üye
Arkadaşlar herhangi bi gelişme var mı?
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Arayışlarımız sürüyor . Android geliştiricilerinden cevap bekliyoruz .
 
Paranoya

Paranoya

Üye
Yüklenir yada yüklenmez ama bu işi iyice derinlemesine araştırma yapmadan bırakmıycam . .
 

didyou

Üye
eğer dikkatinizi çekerse yeni çıkan samsung starlarda android yüklü geliyor ve içlerinde bazıları arm 11 işlemciyi kullanıyor.




işte siz burda bunu söylüyorsunuz ama java ekran özellikleri bakımından önde bir sistem
ve arm 11 işlemcide ekran portuna ayırılmış bellek 1 kb idir bu yüzden star java ile geldi
bizim amacımız androidi bir şekilde yüklemek ve sadece teorik olarak imkansız ama gerçekte imkansız değil .

--------------- Ekleme ---------------

Arkadaşlar biz emre ile bu işleri araştırırken fazla bir kaynağa bakamıyoruz acaba bize yardımcı olursanız araştırma konusunda bu iş en kısa zamanda neticelenebilir

not:hisse alırsak yüzde 5 lik bi kısmı sizin olabilir :D

Kendin diyosun teorik olarak imkansız diye.
 
atakax

atakax

Üye
Ben baya bir derinlemesine araştırdım ama 5800 için , android teknik olarak mümkün (star hakkında hiç bir bilgim yok) eğer bulursam muhtemelen benzer bir yöntemdir sizlerle paylaşırım aynı zamanda ipod touch umda var onu android yapmanın yolu varmış hatta çok kolaymış dosyalarını indiriyorum eğer doğruysa 1-2 saat sonra ipod touch android olucak ;) gerçi iphone os den kopabilirmiyim bilmiyorum hala ama görücez bakalım
 
enex_enes

enex_enes

Üye
Ben baya bir derinlemesine araştırdım ama 5800 için , android teknik olarak mümkün (star hakkında hiç bir bilgim yok) eğer bulursam muhtemelen benzer bir yöntemdir sizlerle paylaşırım aynı zamanda ipod touch umda var onu android yapmanın yolu varmış hatta çok kolaymış dosyalarını indiriyorum eğer doğruysa 1-2 saat sonra ipod touch android olucak ;) gerçi iphone os den kopabilirmiyim bilmiyorum hala ama görücez bakalım
5800 boşver sen iphone u kullan :D
 
gunay45

gunay45

Üye
valla arkadaşlar ben LG GM735 telefonunu almayı düşünüyorum 50ye yakın yanıtım videosuizledim ve hayran kaldım içinde windows mobile 6 işletm sistemi yüklü 5mp kamerası var wifi var 3g var gps var java desteği var sensör var kalem var eee görünüşde var bence 5800a bin basar bu telefon zaten 5800 ı çıktıgı gunden beri beğenmiyorum çok hantal bi telefon ama tabi renk ve zevk meselesi
 


Üst Alt