Samsung Stara Android Yüklenecek

dos kodlu bi işletim sistemi sen cmd yazınca çalıştırıa o geliyoya ya girin şu gruba simsponge var adını söylemeye utanıyo
 

yusfcuk

Üye
Gelişme var mı arkadaşlar
Not: Bari Bada yı uyarlasınlar yaw o bari samsungun yoksa böyle giderse müşteri kaybedecek, en azından beni !!!
 
yok artık badamı
bu arada gelişmeye bakın
windows mobile sitesinin geliştiricisine mesaj attım işte samsung star için yükleyebilirmiyiz diye
adamlar yaklaşık 3 saat sonra cevap verdiler
dediklerine göre eğer istek olursa belli bir ücret karşılığı yapabileceklerrini v ellerinde bir prototip olduğu söylendi ve her tel için yapılabilirmiş win
ama nekadar doğrudur bilemem
ücreti sorduğumda windows mobile phone ücreti alınacağı ve üstüne yapım ücreti olarak 65 usd normal değer alınacağı söyleniyor bu birkerelik ama

bakın tekrar söylüyorum nekadar doğru bilinmez bende bilmiyorum ve sürekli irtibattayım.
 
zaten Samsung'a anlam veremiyorum ! bende de 5233A var ve telefonumu çok seviyorum . ancakk samsung'un müşteri memnuniyetini 1gram olsun düşünmeyişine anlam veremiyorum. Güya samsungun sitesinde samsung star 1 numaralı telefon ama samsungapps de starı desteklemiyor ? 3 tane pahalı telefon seçmişler kendilerine ( biri wawe - bada , 3 tane omnia -windows mobile , bitaneside HD 'ydi glba ) onlardan başka düşündükleri yok. telefonumu bu kadar sevmeme rağmen samsung dan son derece tiksiniyorum ve bu sorumsuzluk yüzünden bir daha samsung almayacağm ! nokia ya bak bide ! ovi store nokia listesindeki 3-5 telefon haricinde hepsinde çalışıyor .. 5800 için çok az aralıklarla sürekli güncelleme çıkıyor , sürekli nokia eksiklerini kapatıyor. ! ya samsung ?! bayiliklerinde çalışan adamlara güncelleme sorunca 'ha?' sorusunu sorabilecek kişiler..

*
ama bu android işi banada çok mantıklı geldi , olursa manyak olur , en azından samsungun yasaklarından kurtulmş oluruz...
 

Paranoya

Üye

Yemişim Samsungu gerçekten öyle senin dediğin gibi tek düşündükleri 3 telefon . Adamlar Pc Suiteye firnware yükleme yeri koymuşlar ama Samsung Starı desteklemiyor , daha ne anladık öyle fw güncelleştiriciden , bizde mecbur illegal yönetemlerle yüklüyoruz firmware.
 
    Konu Sahibi
beyler bende androidcilerden mesaj aldım dediklerine göre böyle birşey mümkün fakat daha önce pek denenmemiş birşey ve eğer android stara yüklenirse bunun da belli bir ücret karşılığı olması söz konusuymuş yukarıdaki win mobile gibi
 
ben win tarafıyla görüşmeleri sürdürüyorum samsung monteye yüklemişler win mobile bende star için onlarda yakın zamanda yani 1-2 hafta içinde bu projeyi gerçekleştireceklerini ve ve programı satışa sunacakları belirtildi
 
    Konu Sahibi
inşallah olur dostum ne diyelim android olmazsa win mobile takılırız bizde
 
tbi karşınızda para babası var eevin arkasında bara basıyoz
 
    Konu Sahibi
öğrenci adamız olum 150 dolar ne gezer bizde
 
biz neyiz siz benden büyüksünüz yine