Samsung Stara Android Yüklenecek

    Konu Sahibi
5800 oyunlarını gördüm özellikle bluetoothla oynanan oyunları çok güzel fakat bence sırf oyunları symbian yüklemek saçma olur
 

Paranoya

Üye
İyi ama o zaman Android istemekte saçma olur değilmi ? Ben Androidi ne için istiyorum sanıyosun ? Hem madem uygulama yüklemek için istemiycem o zaman 3310 kullanırdım bana yılan oyunu ve uçak oyunu yeterdi
 
    Konu Sahibi
Androidi işlevselliği ve görselliği bakımından beğeniyorum.Bu arada android'e sorular gönderiyorum bakalım cevaplar ne zaman gelicek.
 
ben bıktım bu samsung tan ya şimdi mesaj göndermeyin diye mesajlar gelmeye başladı

tüketici haklarını unuttular galiba savcılığa suç duyurusu yapsak hiçbir konuda ilgilenmiyolar diye korkudan içine win 7 bile yüklerler
 
    Konu Sahibi
ben valla androidden bekliyorum.Keşke samsung yeni bi güncelleme yayınlasa star için mesela samsung osta devam etmek isteyenler yada android yüklemek isteyenler.
 
adamların hiç işi kalmadı herhalde şimdide teli almıyacaktınız diyolar vallahi kıracam teli
 
    Konu Sahibi
la star artık bazı kişilerde yeter artık dedirticek kadar sıktı.samsung bişey yapmazsa starda samsungun gözünde vista gibi görünebilir
 
ohooooo bu samsung tüketiciye hiç saygı yok herşeyi bizden beklemesinler diyor .
madem verin parçaları biz yapalım teli n manası kaldıki lanet olsun aldığım güne :d
 
    Konu Sahibi
La berkay coşma sanırım bu yorumun yüzünden uyarı almışsın boşver bence canını sıkmaya değmez bi telefon için androidden cevap bekliorum bakalım ne dicekler inş bize bi yol gösterirler
 
yok ondan değil aldığım ceza birine köpek dedimde

hiç sanmam bu arada tele androidi yüklemeye çalıştım zorlamayla anamenüye kadar geliyor ama gerisi tık yok baron açıksan msneyi ekle bm

--------------- Ekleme ---------------

yok bunlar yüzünden değil birine köpek dedimde ekle bnm msneyi zor oluyo burdan glişmeleri detaylı aktarırım sana

--------------- Ekleme ---------------

ya bişi oldu foruma yazıyom çıkmıyo :d
 

One907

Üye
Hacılar yardım edeceğim birşey var mı e-mail gönderme, zorlama vs.
 
emre bune napıcaz biz bunu
bak adam toplamamız lazım birlik ile yapılabilir
 

Paranoya

Üye
Sen ekle şu grup msn yi adam toplarız zaten o sorun değil .
 
    Konu Sahibi
adam haklı beyler beraber bence daha iyi olur msn ekledim ben berkay özelden msn attım sana
 
aron ne msj attın sen msj atamıyon bnmkini ekle sen
 
    Konu Sahibi
denedim olmadı zaten ben eklerim bu arada sanırım pcyi çökerttim