telefonda wifi varsa uygulamalar,oyunlar ve daha fazlası , diğer, bağlantılara gir. oradan bağlandığın wireless modeme gir. ayrıca masaüstünden tarayıcı, ayarlar, trayıcı profilleri ne gir. oradan da bağlı olduğun modemi seç. tüm bağlantılar için wireless modemi kullanmış olursun. ben msn için ebuddy programını kullanıyorum.