zkry2
Üye
samsung star mesajlar gec geliyor!
konuyu doğru yere mi açtm bilmiyorum...arkadaşlar bana yarım saat 1 saat önce atılan mesajlar yeni geliyor..sorun hatta da değil nokia ya takdığım zaman normal oluyo ama star da her zamn değil ama her gün muhakkak yapıyor.başka bu sıkıntıyı yaşayan varmı??? ve ya çözüm bilen varmı.teşekkürler
olmazsa başka bir çözüm varmı yoksa telefonu değiştirmek mi gerekiyo 