arkadaşlar bu duvar kağıtlarını veya kendi yaptığım duvar kağıdını uygalıdığmda ekranda görüntü kalitesi bozulmuş vaziyette gözüküo !! aynı şey kendi telin içinde bulunan fotolar içinde geçerli !
eğer bu fotoyu duvar kağıdı olarak uygularsam dediğim gibi ekranda görüntü kalitesi düşük görüntü oluo ama o duvar kağıdı olarak uyguladığım fotoyu silersem otamatik olarak başka bi fotoyu duvar kağıdı yapıo ozaman ekranda cap canlı gözüküo bu problem neden ben anlamadım yardımcı olurmusunuz bana !!