samsung star açılmıyor

    Konu Sahibi
samsung star açılmıyor
firmware yukledım begenmedım
eskı halıne getırmek için firmware yukledım fakat başarılı holdugu halde tel acma tusuuna basınca download penceresı acılıyor
Yardım Lutfennn

--------------- Ekleme ---------------

s5230w yukledım oldu 5233 olmuyor neden ?
yardım lutfen
 

Paranoya

Üye
bataryayı çıkar telefonu beklet birazcık daha sonra hafıza kartı ve sim kartı tak
 

sam422

Üye
merhaba arkadaşlar ben yeni samsung gt-s5233w aldım daha bir gün olmada alalı ses arttırma şifresini girdim orda olan bir kaç dosyaya bakırken tıkladım telim kapandı ve açtığımda siyah bi ekranda sarı bir yazıda upload data to pc yazısı çıktı ve açılmadı birdaha bana bir yardımcı olursanız sevinirim.
 

sinanpp

Üye
hahahaha olum kafayı yedim wala yedim başlıcam bu tema işine değşitryom tlfnu düzelsn bi abi inş bataryasz kalnca düzelir iphon temasınddda brz dinlennce açılmştı TAVSİYEM TEMA İŞİNE BULAŞMAYIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Tepkiler: zıkkımın

Firmaware yükleyince açıldığını söylüyorlar.
 
ya tam tema yüklicektim sevice bişeyler yazıyor bende yapamayınca çıkarttım teli baktım açılmıyor download diyor ve bazen de açılacak gibi olup altta mavi çizgi dolmuyor mavi çizgi bile yok dediğinizi yaptım yine olmadı nolur telefon hiçbir şekilde açılmıyor
 

MasteLaa

Üye
Telefonun bütün materyallerini çıkar.Batarya,sim kart ve sd kart..20 dk bekle ve geri tak..
 
hayır olmadı ana kart yanmış servise götürdüm . telefon yurt dışından geldiği için anakart değişimi yokmuş bana bunu sat birdaha açılmaz dediler bende samsung star 3 aldım bunda 3g, wifi var güzel tel kullanıyom işte
 

15097

Üye
Yardımlarınız için teşekkürler arkadaş çözmüştür sanırım 1.5 yılda problemini