Samsung s8500 wave mi?

    Konu Sahibi
Samsung s8500 wave mi?
Selam arkadaşlar şuan yurtdışındayım ve dönerken bir telefon almak istiyorum iki telefona takıldım kaldım yardımınıza ihtiyacım var sizce (nokıa x6) mı yoksa (samsung 8500 wave) mi....canımı en çok sıkan konuysa sadece iki senede bir pasaporta telefon kayıt ettire bilme....
 
arkadaş kesinlikle wave nokia x6 yanından bile geçemez wavenin... incele anlarsın
 
Arkadaşım ben yaklaşık 15 gündür wawe kullanıyorum çok memnunum x6 mı asla tavsiye etmem nokia benim gözümde bitmiştir yani tek kelimeyle sana tavsiyem hiç düşünmeden gönül rahatlığıyla wawe alman bence tek eksiği bada os yeni olduğundan sanırım uygulama tema vs eksikliği onun haricinde muhteşem bi cihaz şiddetle tavsiyemdir karar senin.
 

cosmo61

Üye
arkadaşım tam 3 adet x6 eskittim bire bir değişim oluo yeni ürün geliyor oda bozuk çıkıyor yok ovisi açılmıyor yok hoparlör bozuk yok efendim dokunmatik işlemiyor nokia devri bitti kardeşim wave al keyfine bak daha 2 saat önce aldım 100 kere allah razı olsun samsung'tan
 
NOKİA klasik menu klasik çizgiler klasik hantallık eğer carizzmaaa istiyorsan samsung wave 10 numara
 

lonenly

Üye
Walla bende ikisi arasında kaldım.Bİ çok mağazaya gidip baktım.Ve hepsinde Samsung'u önerdiler.Fiyatları aynı bi çok özelliğide aynı ama samsungda daha fazla özellik war.X6 dahili hafıza olduğu için yavaş donma yapabiliyor.Bence kesinlikle samsung wave derim.Ben alalı 2 hafta olucak nerdeyse hala elimden üşürmüyorum.
 
lütfen kıyaslamayın. tabiki wave. 1 ay oldu kullanıyorum. çok pimpirikliyim herşeyi sorun ederim ama valla bu cihazda kusur bulamadım ya. çok seviyorum telefonumu)))
 
Arkadaşlar wavede son nokta facedeki videoları telefonunuza indirebiliyorsunuz bugün buldum sanki altın bulmuş gibiyim bu telefon aşmış yaww valla çok seviyorum telefonumu... Widgetlerden feeds & update yi ekranınıza taşıyın oradan faceyi göreceksiniz ayarlarıda var zaten oradan videoya tıklayın size uyarı geliyor ona ok diyorsunuz video telefonunuza iniyor dosyalara direk kaydediyor valla muhteşem birşey bu waveeeeeeeeee
 

cosmo61

Üye
caneryendi kardeşim 2 sorum olucak diğer yazımda yardımcı olmustun şimdi baktım melodi ve titreşimde orda seçerken sorun yok ama ayarlayıp kaydedince birine dedim çğr at kısıktan sesliye çalıor anlamadım updatemi yapıcam yeni cihaz vede sarjı çok az gidiyor anlamadım ilk şarjı bitti 8 saat şarj ettim acaba ondanmı lion pil dedim sorun olmaz yardımcı olursan sevinirim 2 gün zor gitti şarjı )
 

ANiill

Üye
ımm genelde 16 saat derler ilk şarj için ben wave değil ama monte kullanıyorum oda iki gün gidiyor çok kullanımda belki noral bir durmdur ama Samsung Apps de şarjın e kadarken telde neleri ne kadar yapabileceğin bir program vardı tabi ben indirmedim Bada içindi bence o programı bir deneyin derim ben hemde ücretsiz hiç değilse şarjı kontrol altına almış olursunuz
 

cosmo61

Üye
anıl kardeşim bada'da yüklü zaten cpu kullanımda var ne kadar kaldı gösteriyor ama ne bilim lion pil dedim ama anlamadım bu sarj bitsin 16 saat koyucam zorlasın sınır noktasını olmadı samsung servisine götürcem
 


bence ayarları yanlış yapıyorsun zil ses ayarlarında artan zilsesi melodi titreşim özellikleri var artan melodiyi kapat normal melodi kullan sorun olmayaktır telde sorun olduğunu sanmıyorum hatta eminim ayrıca şarj olayıda normal bende 2 günden fazla kullanamadım normal tel gibi kullanırsan bir haftada gider ama sürekli oyun müzik video izlersen internete girersen 1. veya 2 gün gider buda çok normaldir.... özellikleri hakkında başka sorun olursa haber ver cevaplarım ok.
 

Paranoya

Üye
Wave her zaman iyidir . Waveyi tavsiye ederim
 

ANiill

Üye

katılıyorum yani Wave almışşın daha ne diyosun belanımı istyosun bırak şarjı az gitsin
 

cosmo61

Üye
eyvalla samsung servise gittim sesin 2 saniye kısıktan sonra birden artması normal dedi bene tmm dedim sorun yok şimdilik yazılımı argede geliştiriliyor yükselcek daha güzel olucak dedi benden demesi wave son nokta
 
bende wave aldım süper bir telefon alan arkadaşlara tavsiye ederim
 

mustafa

Üye
hakikaten süper bi cihaz geliştirmiş samsung. bu kadarını beklemiyordum açık konuşuyum. oyun için iphone diyordum ama wavede oyun oynadım o nasıl canlı bir görüntüdür Allahım 800 liraya bir günlük bi wave düşürdüm 5800+500 lira. sizce mantıklı mı? bi de mesaj yazmayı denedim ama iphonedaki gibi harf harf olmadığını gördüm değiştirilebiliyor mu o kısım
 


evet arkadaşım kalvye seçeneği var ister normal tuş takımı kullan ister q klavye ...

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar buyrun size waveden müthiş bir özellik daha tv kablosunu tv ye bağlıyorsunuz telinizde yüklü olan oyunları oynuyorsunuz lcd tvde araba yarışı keyfini düşünün waveyi direksiyon gibi kullanıyorsunuz. isterseniz resimleri izleyin isterseniz hd film izleyin kısacası ne yaparsanız yapın wave size sunuyor...
 

cataron

Üye
Arkadaşlar bende bu aralar wave almayı düşünüyorum ama bazı düşüncelerim var;
Ben 5800XM kullanıcısıyım ve symbian olduğundan NDrive ve Sygic Mobile gibi navigason vs. programları kullanabiliyorum, Wave de olan Bada os buna cevap veremeycek kadar yeni, içerisindeki Route66 navi. ise ücretli. Yani istediğim ve kullandığım bazı özelliklerden mahrum kalacağım.
İkinci olarakta fiyat farkı; şu sıralar 500 tl civarı bir açık var. Wave gerçekten tasarım, estetik ve kamera konusunda açık ara önde ama,
Değerli arkadaşlar eksik ve fazlalarını göz önüne alacak olursak aradaki fark verilmeye değermidir... Cevaplarınızı bekliyorum.