ayasercan
Üye
-
Konu Sahibi
-
caneryendi kardeşim 2 sorum olucak diğer yazımda yardımcı olmustun şimdi baktım melodi ve titreşimde orda seçerken sorun yok ama ayarlayıp kaydedince birine dedim çğr at kısıktan sesliye çalıor anlamadım updatemi yapıcam yeni cihaz vede sarjı çok az gidiyor anlamadım ilk şarjı bitti 8 saat şarj ettim acaba ondanmı lion pil dedim sorun olmaz yardımcı olursan sevinirim 2 gün zor gitti şarjı)
bence ayarları yanlış yapıyorsun zil ses ayarlarında artan zilsesi melodi titreşim özellikleri var artan melodiyi kapat normal melodi kullan sorun olmayaktır telde sorun olduğunu sanmıyorum hatta eminim ayrıca şarj olayıda normal bende 2 günden fazla kullanamadım normal tel gibi kullanırsan bir haftada gider ama sürekli oyun müzik video izlersen internete girersen 1. veya 2 gün gider buda çok normaldir.... özellikleri hakkında başka sorun olursa haber ver cevaplarım ok.
bende wave aldım süper bir telefon alan arkadaşlara tavsiye ederim
hakikaten süper bi cihaz geliştirmiş samsung. bu kadarını beklemiyordum açık konuşuyum. oyun için iphone diyordum ama wavede oyun oynadım o nasıl canlı bir görüntüdür Allahım800 liraya bir günlük bi wave düşürdüm 5800+500 lira. sizce mantıklı mı? bi de mesaj yazmayı denedim ama iphonedaki gibi harf harf olmadığını gördüm değiştirilebiliyor mu o kısım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?