KiRa-X
Üye
Samsung s8000 Facebook Sorunu
Selamlar Arkadaşlar.
Başlıkta da belirttiğim gibi Samsung s8000 ile facebook a girmeye çalıştığımda ana ekran geliyor mail ve şifremi girince giriş hatası veriyor.
Avea edge ile bağlanıyorum google üzerinden ile girişimde de m.facebook a bağlanıyor.
facebook mobile indirdim kurdum yine aynı hatayı veriyor.
Lütfen yardım ederseniz sevinirim.
Şimdiden Teşekkürler.
Başlıkta da belirttiğim gibi Samsung s8000 ile facebook a girmeye çalıştığımda ana ekran geliyor mail ve şifremi girince giriş hatası veriyor.
Avea edge ile bağlanıyorum google üzerinden ile girişimde de m.facebook a bağlanıyor.
facebook mobile indirdim kurdum yine aynı hatayı veriyor.
Lütfen yardım ederseniz sevinirim.
Şimdiden Teşekkürler.
