samsung S5253 Wave 525 hakkında düşünceleriniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

malapert

Üye
    Konu Sahibi
samsung S5253 Wave 525 hakkında düşünceleriniz?
yeni telefon alacağım samsung S5253 Wave 525 almayı düşünüyorum ama yeni çıkan bi telefon olduğu için tam karar veremedim.Siz bu telefon hakkında ne düşünüyorsunuz? olumlu ve olumsuz yönlerini paylaşır mısınız?
 


forever262626

forever262626

Üye
dostum bne bı hafta once aldım 5253 ve su an cok memnununm ınternete sorunsuz baglanıyor ses sistemı iyi camera basarılı fıyat olarak makul bence dusunme al genede sen bılırsın
 
sharmrock

sharmrock

Üye
bencede güzel hiç düşünmeden al hem fiyat bakımından iyi hem özellik :oke:
 

malapert

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkür ederim olumsuz yorum olmadığına göre bu hafta sonu alırım artık :D sağolun
 

malapert

Üye
    Konu Sahibi
bir şey daha sormak istiyorum şuan elimde bi nokia bide samsung var hattım avea. ve samsung olan telefonda evin içinde çekerken bi adım sonra çekmiyo.Bu telefonu Kullananların çekme ile ilgili bi sorunu var mı ?
 

ahmetr_372

Üye
peki bu telefonun multi-touch olarak başarılımı ??
 
futbol123

futbol123

Üye
1ghz işlemci var düşünmeden al
 

s5253wawe

Üye
samsung s5253 mü yoksa nokia c3
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt