Samsung S5233T star tv kullananlar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
gökçimenli

gökçimenli

Üye
    Konu Sahibi
Samsung S5233T star tv kullananlar
Arkadaşlar bu telefonu almayı düşünüyorum sizce kullanışlı bir telefon mu artı ve eksilerini yazarmısınız lütfen. Kamera ,ses tv gibi özellikleri nasıl acaba yazarmısınız. Önerilerinizi bekliyorum :oke:
 


paqua

paqua

Üye
Uzun zamandır kullanıyorum ve ALMA
 
paqua

paqua

Üye
Tv özelliği tam ekran kullanılmıyor, T9 mesaj yazımı yavaş, Fazla tutulan bir model olmadığı için firmware güncellemesi yapman çok zor, kulaklığı takmadan radyo çalışmıyor (ne alakaysa sanki anten yok koca anten var) Kamerasında flaş yok , Kulaklık girişi 3.5 mm girişe sahip değil, aklıma ilk bunlar geldi bence yeterlidir.
 

mehter03

Üye
paqua haklı bnde kullanıorum uzun zamandır bi tane firmware yukledim imdi onu duzeltmek için ne uğraşıorum 2 gündür onlau ğraşıorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt