O kadar abartmaya gerek yok kardeş
bendesırf mesaj yzmak için almıştım bu telefonu beyaz rengini,gayet hoş güzel bir cihaz gerekten tavsiye ederim alacaklara.Mesaj yazımı çok süper ve senin sorulara gelince aynı problem var,facebook için m.facebook.com tavsiye ederim ve kendi içerisinde yüklü olan facebook simgesi var onu kullanabilirsin ama m.facebook kadar güzel değil işin acıgı,fotolara gelince samsungun düşük özellikli telefonlarında bu genlde yaşanan brşey,arkadaşların tavsiyesin uyarsn bence problem falan kalmaz ortaya ve touch.facebook dokunmatik telefnlar için diye biliyorum ben..