Bak Arkadaşım Bende Preston mı yoksa n79 mu kaldım Bana Preston DEDiler.Hem düşün n79 hepsinde pahalı bir cihaz ama preston çok deişik özellikleri varmış.Vede ekranı çok büyük 3g de daah raaht.hem dokunmatik.Btün Telefonculara Sordum.Hepsi preston dedi.Bana kalırsa Wifi devride bitiyo 3g li Firmalara ters düşüyop diee yakındao lmaycak.Onun için preston al derim.Ama karar senin ..