Samsung Omnia II ( i8ooo) vs HTC Touch HD

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

teronbaran

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Omnia II ( i8ooo) vs HTC Touch HD
Aşağıda özellikeleri verilen PDA lardan siz hangisini tercih ederdiniz ? ve Neden ?
Ben Ya HTC Touch HD alacam bu yaz ya da Samsung Omnia II için Eylüle kadar bekleyecem,lütfen fikirlerinizi yazın,Şimdiden teşekkürler.


İki telefonu kıyaslamak için yukarıdaki linke bakabilirsiniz.
Samsung Omnia II :
3.7″ lik, WVGA (800×480) çözünürlüğünde dokunmatik TFT ekran (AMOLED)
8.1MP kamera (Çift LED Flaş)
VGA (640X480) çözünürlüğünde 30fps ile video kaydı (DivX/XViD Desteği)
150MB Dahili hafıza (+16GB)
3G, Bluetooth, USB, GPS, Wi-Fi
1500mAh Li- Ion batarya
OS : Windows 6.1 ( 6.5 'e yükseltilebilir )


HTC Touch HD
Yazılım/İşletim sistemi: HTC TouchFLO 3D ve Windows Mobile® 6.1 Professional
Ekran: 3.8 inç 480X800 çözünürlüklü WVGA ekran
Kamera: 5.0 megapiksel otomatik odaklı kamera – İkinci kamera: VGA
Dahili hafıza: 512 MB flash; 288 MB RAM
Hafıza kartı: microSD™ hafıza kartı (SDHC™ Hafıza Kartları ile uyumlu)
WLAN: 802.11b/g
Bluetooth®: 2.0 (EDR ile)
GPS: GPS/AGPS
Bağlanabilirlik: HTC ExtUSB™ (mini-USB ve ses portu bir arada; USB 2.0 yüksek hız)
Batarya: 1350 mAh
Konuşma süresi: WCDMA için 390 dakikaya kadar / GSM için 310 dakikaya kadar
Bekleme süresi: WCDMA için 450 saate kadar / GSM için 390 saate kadar
İşlemci: Qualcomm® MSM7201a™ 528 MHz
Ekstra Özellikler: G-Sensor ve RDS özellikli FM Radyo
 


teronbaran

Üye
    Konu Sahibi
:( bekliyorum arkadaşlar yorumlarınızı
 

niyyoo

Üye
İki telefonda gerrçekten cok yakın aslında birbirine ama;
Omnia II'nin 800mhz işlemcisi ve grafik destekleyicisi, Amoled ekranı, kamerada flaş bulunması ve 720x480 30fps video çekmesi ve en onemlısı "advanced r type touchscreen" (hassas kullanıcı dostu dokunmatık ekranı)
olması htc hd ye gore avantajları
Ben omnia i900 kullanıyorum dokunmatık ekranı bıraz gıcık :))
Fakat htc hd'nin menusu daha guzel ve kullanıslı (tum htc lerde olduğu gibi)

Bana sorarsan eylulu bekleyıp Omnia II yı alman daha iyi olur...
Tabi 3g de pıyasa cıkıyor beklemek zor olucak :))
 

gim53

Üye
Omnia II ninnkamerası maalesef 8.1 değil 5 MP.
 

nedvet

Üye
bnce omnia 2 al :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt