Samsung Note ll Ekran kapalıyken donuyor yardım

Sponsorlu Bağlantılar

bozok_tr

bozok_tr

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Note ll Ekran kapalıyken donuyor yardım
Arkadaşlar telefon note 2 ekran kapalıyken donuyor bazen tuşa bastığım anda ekran gelmiyor taki reset edene kadar. DN4 rom yüklü bi kaç kez rom değişikliği yaptım DN4 uzun süre kullandım ama böyle bi sorun yaşamadım son zamanlarda sık sık olmaya başladı. Sorunun kaynağı ve çözümü hakkındaki önerilerinizi alabilir miyim
Not: Kernel oynaması falan yapmadım. Guncel sürüm DN4 yüklü sadece.
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bence bir rom değiştir gör sorunu yazılımsal mı yoksa devam ediyor da donanımsal mı?
 
bozok_tr

bozok_tr

Üye
    Konu Sahibi
MIUI yüklediğimde bu sorunla karşılaşmadım. Defalarca aynı dn4 dosyasını flashladim ama dn4 te yapıyor sadece önceleri yoktu
 
mappaX

mappaX

Üye
Knox tan kaynaklanıyor orjinal sürüme geri dönüp Knox devre dışı bırakıp tekrardan rom yukle
 
bozok_tr

bozok_tr

Üye
    Konu Sahibi
Maalesef orjinal surume donme imkanim yok :(
 
mappaX

mappaX

Üye
nasıl donme ımkanın yok ?
 
bozok_tr

bozok_tr

Üye
    Konu Sahibi
Askeri personelim mahrum bi bolgedeyim elimde pc de yok. Dn4 rom da mobile odin çalışmıyo telefonu note 4 olarak algiliyo galiba. Stock romu pc olmadan ve mobile odin kullanmadan kurma şansım var mı varsa sorunu çözebilirim
 
bozok_tr

bozok_tr

Üye
    Konu Sahibi
Stock roma geçiş yaptim knox u devre dışı bıraktım ki bunu stock romdan cumtomlara geçmeden de yapmıştım neyse kullanıyorum şimdilik donma olmadı. Bilgi olarak söyleyim mobile odinin neden çalışmadığını. Dn4 romda cihaz modeli sm-910c yazdığı için program da note 4 olarak algılıyo calismiyo. Rom toolbox yardimiyla durumu duzelttim görüşleriniz için teşekkürler :)
 

raket007

Üye
Stock roma geçiş yaptim knox u devre dışı bıraktım ki bunu stock romdan cumtomlara geçmeden de yapmıştım neyse kullanıyorum şimdilik donma olmadı. Bilgi olarak söyleyim mobile odinin neden çalışmadığını. Dn4 romda cihaz modeli sm-910c yazdığı için program da note 4 olarak algılıyo calismiyo. Rom toolbox yardimiyla durumu duzelttim görüşleriniz için teşekkürler :)
Kardeşim nasıl düzelttin bende de aynı sorun var düzeltemedim bi türlü nasıl yapcaz bi yardımcı olabilirmisin
 
bozok_tr

bozok_tr

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim nasıl düzelttin bende de aynı sorun var düzeltemedim bi türlü nasıl yapcaz bi yardımcı olabilirmisin

Stock rom kurun duzelecektir diye düşünüyorum. Bu işlerden anlarım yaparım diyorsanız forumumuzda stock rom yükleme diye aratin çıkacaktır. Yok bu işlere yabanciysaniz hiç bulasmayin anlayan birine götürün aksi takdirde daha büyük sorunlarla ugrasmak durumunda kalırsınız :)
 

raket007

Üye
Stock rom kurun duzelecektir diye düşünüyorum. Bu işlerden anlarım yaparım diyorsanız forumumuzda stock rom yükleme diye aratin çıkacaktır. Yok bu işlere yabanciysaniz hiç bulasmayin anlayan birine götürün aksi takdirde daha büyük sorunlarla ugrasmak durumunda kalırsınız :)
Kardeşim bu işlerle aram iyi zaten bende dn4 kullanıyorum ekran kilidini kaldırınca sıklık azaldı ama devam ediyor dn4 e bişeyler flashşayarak gideremezmiyiz bu sorunu
 
bozok_tr

bozok_tr

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim bu işlerle aram iyi zaten bende dn4 kullanıyorum ekran kilidini kaldırınca sıklık azaldı ama devam ediyor dn4 e bişeyler flashşayarak gideremezmiyiz bu sorunu
Kardeşim maalesef bende magduriyetimden konu actim çözüm çıkmadı. Yazılımsal bi durum ama. Ben stock roma döndüm kalmadı sorun
 


Üst Alt