_gzd_
Üye
Samsung Monte'de ses sorunu..!! :(
Herkese merhaba.Arkadaşlar,telefon hiçbir sesi çalmıyor,kulaklığı takınca ses geliyor fakat kulaklıksız ne zil sesi,ne mesaj sesi hiçbir ses duyulmuyor.Hoparlörün bozuk olduğundan şüpheleniyorum fakat acaba bunun dışında bir problem olabilir mi??Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Forumda aradım fakat benim yaşadığım bu sorunu yazan hiç olmamış.
Forumda aradım fakat benim yaşadığım bu sorunu yazan hiç olmamış.
