VOLCANOTS
Üye
Samsung Monte Titreşim sorunu
arkadaşlar telefon ayarlarında titreşimle geri bildirimi sıfıra getiriyorum kaydediyorum ama ne oluyorsa belli bi zaman sonra menuye tıkladıgımda gene titreşim oluyor ama ayarlarda hala sıfır gozukuyor
titreşimle geri bildirim .
ben hiçbir sekilde titreşim olmasını istemiyorum dokunmatık sekilde kullanım sadece titremesin istiyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim
--------------- Ekleme ---------------

titreşimle geri bildirim .
ben hiçbir sekilde titreşim olmasını istemiyorum dokunmatık sekilde kullanım sadece titremesin istiyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim
--------------- Ekleme ---------------


