Samsung Monte "Sim kartı senkronizasyonu" sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

chorrito

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Monte "Sim kartı senkronizasyonu" sorunu
Merhabalar,

3 gün önce Samsung Monte cep telefonu satın aldım. Telefondan son derece memnunum. Ancak bir sorunum var. Önceden kullandığım J700 cep telefonu içinde, telefona kayıtlı olan numaralarımı o telefonda sim kartına aktardım. Ardından sim kartını Monte'ye taktım ve simdeki numaraları tekrar telefona taşıdım. Taşımadan itibaren bir ya da iki saatte bir telefonun ekranında "Sim kartınızdaki numaraları taşıdınız. Senkronize ediniz." gibi bir mesaj çıkıyor. (Şu an tam hatırlamıyorum cümleyi, ancak tekrar bu uyarıyı verdiğinde tam metni yazacağım.) Ekranın altındaki "Tmm"a tıkladığımda lütfen bekleyiniz diyor ve kum saati çıkıyor. Bir dakika içinde sanki senkronize etmiş gibi normal kullanıma dönüyorum. Fakat, her bir ya da iki saatte tekrar beliriyor aynı uyarı. Son olarak Monte'de telefona aktardığım numaraları tekrar sime taşıdım. Ancak hala aynı uyarıyı veriyor. Nasıl çözülebilir? Gerçekten sinir bozucu bir şey.

--------------- Ekleme ---------------

Acaba başka bir firmware yüklesem sorun düzelir mi?

--------------- Ekleme ---------------

Uyarı tam olarak şu arkadaşlar:

" Sim telefon defterinizde 250 değişiklik yapılmıştır. Lütfen senkronizasyonu onaylayınız." Bunun ardından "Tmm"a tıklıyorum. Senkronizasyonu yapıyor; ancak birkaç saat sonra aynı işlemi yapmam gerekiyor. Sim'deki numaraları tekrar telefona taşımama rağmen aynı uyarıyı vermeye devam ediyor.

--------------- Ekleme ---------------

Uyarı tam olarak şu arkadaşlar:

" Sim telefon defterinizde 250 değişiklik yapılmıştır. Lütfen senkronizasyonu onaylayınız." Bunun ardından "Tmm"a tıklıyorum. Senkronizasyonu yapıyor; ancak birkaç saat sonra aynı işlemi tekrar yapmam gerekiyor. Sim'deki numaraları tekrar telefona taşımama rağmen aynı uyarıyı vermeye devam ediyor.
 
akurudayi

akurudayi

Üye
Bu hata telefondan değil kullandığınız operatör olan Vodafone'dan kaynaklanır. Menüden Vodafone Menü'ye girin Kartvizit girip Servis:Açık'a tıklayarak Servis:KAPALI hale getirin. Sorununuz çözülecektir. Yanlış hatırlamıyorsam ben bu şekilde çözmüştüm.
 


Üst Alt