Samsung Monte kullanıcıları bir bakabilir mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Memnun musunuz ??

  • Evet,memnunum

    Kullanılan: 64 75.3%
  • Eh ! İdare eder

    Kullanılan: 15 17.6%
  • Hayır, memnun değilim

    Kullanılan: 6 7.1%

  • Kullanılan toplam oy
    85
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
123kn456

123kn456

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Monte kullanıcıları bir bakabilir mi ?
arkadaşlar üstteki anketi oylarmısınız ??:evet:
 


elvan1993

Üye
kardeşim ben monte kullanıcısıyım monte java tabanlı olduğu için uygulama ve bir çok şeyden kıstlı o yüzden monte alma bence eğer uygulamaları kullanmak istiyor san eğer alıcaksan android tabanlı yada sybmbian tabanlı yada windows tabanlı al kardeşim senin için daha iyi olur ben olsam eğer elinde paran varsa android tablı alamaya çalış bence çünkü her geçen gün android tabalı çok güzel kullanış lı uygulamalar çıkıyo
 
123kn456

123kn456

Üye
    Konu Sahibi
para olsa dükkan senin :D
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
neden sırf bu yüzden konu açıyorsun belli konularda görüşleri dile getirildi zaten
 
YumukluSucurta

YumukluSucurta

Üye
katılıyorum berkaya benim güncel konum vardı samsungun en bilinen 4 dokunmatik telefonu karşılaştırması hakkında al mesaj yazıyım gene güncelliyim
 

ANiill

Üye
vay anasını yaa beğenilmeyen Samung bir telefdxon yaptı eleştiri bombardımanı !!!!!!!! Java diye almayalım mı aldık memnunuz gayet ne bulursamdu y üklüyorum maşallah takır takır da aeçıyor !!!
 
123kn456

123kn456

Üye
    Konu Sahibi
güncell
 
ungood20

ungood20

Üye
hic olmmassa windows mobile olsun java icin sonyericsın al = )
 

ANiill

Üye
windows mobileler de bir öğrenciye gereksiz geliyo bence ben Lgninkini kullandım hayatımda o kadar karmaşık bi tel görmedim bin tane menü var widgetler krmaşık felan monte daha rahat bence memnunumda zaten
 
123kn456

123kn456

Üye
    Konu Sahibi
güncel
 

barissevgi01

Üye
bu güne kadar çok memnundum navigasyon hariç ama bugün telefon kendiliğinden kapanmaya başladı anlamadığım bir şekilde :)
 
123kn456

123kn456

Üye
    Konu Sahibi
bu güne kadar çok memnundum navigasyon hariç ama bugün telefon kendiliğinden kapanmaya başladı anlamadığım bir şekilde :)

telefonu alalı n kadart oldu ve günde ne kadar sıklıkla kullanıyorsun telefonu :hmmm:hmmm:hmmm

--------------- Ekleme ---------------

güncel
 
123kn456

123kn456

Üye
    Konu Sahibi
güncelll
 
123kn456

123kn456

Üye
    Konu Sahibi
Güncel
 
123kn456

123kn456

Üye
    Konu Sahibi
güncel

--------------- Ekleme ---------------

güncel
 
123kn456

123kn456

Üye
    Konu Sahibi
güncel

--------------- Ekleme ---------------

Güncel
 
sharmrock

sharmrock

Üye
bencede güncel
 
123kn456

123kn456

Üye
    Konu Sahibi
eyw :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt