kardeşim ben monte kullanıcısıyım monte java tabanlı olduğu için uygulama ve bir çok şeyden kıstlı o yüzden monte alma bence eğer uygulamaları kullanmak istiyor san eğer alıcaksan android tabanlı yada sybmbian tabanlı yada windows tabanlı al kardeşim senin için daha iyi olur ben olsam eğer elinde paran varsa android tablı alamaya çalış bence çünkü her geçen gün android tabalı çok güzel kullanış lı uygulamalar çıkıyo