Samsung Monte Htc Sensation Mod Türkçe

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ewirhan

ewirhan

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Monte Htc Sensation Mod Türkçe
S5620 MFJF1 Firmware kullanıcıları için yapılmıştır
Telefonun firmware sürümünü bilmeyenler *#1234# tuşuna basarak öğrenebilir
Telefona mod atarken hafıza kartı ve sim kartı çıkarmanıza gerek yoktur keyfiniz bilir
Öncelikle gerekli dosyaları indirin
MultiLoader_V5.56
Kod:
http://www.mediafire.com/download.php?2286e22nb08i8e0
Apps ve Rc2 dosyası
Kod:
http://www.mediafire.com/download.php?b54obti3crmy3o1

Telefonunuzu kapatın ve usb kablosunu bilgisayara bağlayın telefona takmayın bir elinizle ses kısma tuşu ve kamera tuşuna basın diğer elinizle kabloyu takın ve download yazısı çıkacaktır.
indirdiğiniz multiloader arşivindeki dosyayı açın


Apps ve Rc2 dosyasını bulduktan sonra telefonunuz download modundaysa port searchın yanındaki downloada basabilirsiniz
Res dosyasını komple hafıza kartına atın sonra telefona taşıyın

Video
[video=youtube;1t-shIOFq5w]http://www.youtube.com/watch?v=1t-shIOFq5w[/video]
[video=youtube;LJeF8FVtdwE]http://www.youtube.com/watch?v=LJeF8FVtdwE&list=UUpJVu_EaAGJ0DmJT36habBA& index=1&feature=plcp[/video]

Telefon ayarları için kapalıyken tuş kilidi ve açma kapama tuşu ile açınız
 


"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Ah şu modları neden JTJL2ye yapmazlar anlamam.
 
ewirhan

ewirhan

Üye
    Konu Sahibi
Yakında qwerty klavyeli mfjf1 firmware yapıcam kurtulcaz
 
Faraza42

Faraza42

Üye
Çok hoş duruyor. Telefonum garantiden gelebilirse ( 20 gün oldu ) deniyecem.
 

win7..system32

Üye
ben yükledim bunu ekran menüdeyken donup kalıyor tuş kilidine basıyorum yandaki ekran kapanıyor açıyorum yine o donuk olduğu yerde duruyor kendine gelmiyor bir daha onu nasıl yapcaz ? bide şu tuşkilidi ve açma tuşuna basıp işaretleri ayarlıyoruz ya onda hangileri işaretli kalacak yazsanız çok iyi olacak belki o yüzden donuyodur
 

hisisman

Üye
Ewirhan , ffs dosyasını açabiliomusn? :)
 

srknyr

Üye
arkadaşım dediğini aynen yaptım fakat downloada tıkladığımda yüklemeyi yaptı ama ondan sonra da res dosyasını telefona aktaramadım. hafıza kartına bir şekilde kart okuyucu ile kopyaladım ama telefona atamıyorum. çünkü telefonum açılmıyor. açılırken android yazısı çıktı ama yüklemenin yarısında dondu. hiç bir şekilde açamıyorum telefonumu lütfen yardım.
 

srknyr

Üye
lütfen biri cevap versin. telefonum kilitlendi ve eski haline döndüremiyorum. ne yapmam gerekiyor...???
 

ibico

Üye
srknyr sorunun çözüldümü?
 

aslan_mem

Üye
Arkadaşlar bunu deneyen var mı? görüntüsü çok güzel ancak hangi ayarları yapıyoruz...yorumlarınızı bekliyorum...
 

SEYDİALİ

Üye
konuyu acan konuya bakarsa seviniriz cevaplanmamış bir sürü soru var
 

srknyr

Üye
srknyr sorunun çözüldümü?


ibico maalesef bu uygulamayı yapamadım. ama telefonumun kendi firmware ini tekrar yükledim daha sonra da farklı bir uygulamayı yüklemeyi denedim. daha ayrıntılı bir şekilde açıklanan bir uygulama android 3 versiyonuymuş galiba . şuanda onu kullanıyorum ve çok beğendim. monte telefonumun adroid ten farkı kalmadı. doğal olarak ta sadece android programları yükleyemiyorum yani tema gibi bişey işte. ;) üstelik telefonumun bataryası da 2 katına çıktı. yani bu sabah 9 da şarjını çıkardım şu saate kadar da hala 1 çubuk bile gitmedi.
 

ibico

Üye
ibico maalesef bu uygulamayı yapamadım. ama telefonumun kendi firmware ini tekrar yükledim daha sonra da farklı bir uygulamayı yüklemeyi denedim. daha ayrıntılı bir şekilde açıklanan bir uygulama android 3 versiyonuymuş galiba . şuanda onu kullanıyorum ve çok beğendim. monte telefonumun adroid ten farkı kalmadı. doğal olarak ta sadece android programları yükleyemiyorum yani tema gibi bişey işte. ;) üstelik telefonumun bataryası da 2 katına çıktı. yani bu sabah 9 da şarjını çıkardım şu saate kadar da hala 1 çubuk bile gitmedi.

banada bilgi verebilirmisin yada link atabilirmisin bende bi bakıyım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt