Samsung M8800 Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DragonTR

Üye
    Konu Sahibi
Samsung M8800 Hakkında


Arkadaşlar Böyle Bir Telefon Buldum NETTE Fiyattıda Gayet Ucuz

Fakat Korkum var GPS 3G çalışmama konusunda bunların IME Nosu Kopya mı Oluyor

Yada Niye Bunların Fiyatı Piyasanın Çok Çok ALTINDA
 

veys0

Üye
ben bu tlfnu sıfır 400e aldım ama dehşet bi tlfn süper tavsiye ederim ama 2.el bilemem yani
 

aodesign

Üye
Kardeş verdiğin linki şimdi gördüm. Bugün akşamüstü siparişini verdim. ellerinde kalmamış pazartesi gelicekmiş banada çarşamba ulaşacak. telefon geldiğinde ilk izlenimlerimi yazarım
 
arkadaslar hiç bi şey olmuyo ben kendim aldım uzun süredir kullanıyorum hiç bir kötu yanınıda görmedım sadece imei kodu farklı bir tlfnun oluyo ve 1 yıl uluslarası8 garantisi var
 
wallahi arkadaşlar bende çoktandır düşünüyorum bu telefonu...Ama kamera çözünürlüğünün düşük olmasından imei sorunundan felan endişeleniyorum.Şarjıda çok az gidiyor diyorlar?Kullanan arkadaşım telefondan herhangi bir yerin fotografını çekip paylaşabilir mi?Resim kalitesine bakacagım.Onun dışında iyi veya kötü izlenimlerinizi yazar mısınız?İyi akşamlar

--------------- Ekleme ---------------

kimse kullanmıyor mu bu telefonu :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...