samsung l 700 ü olanlar belki bilir :(

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mahoni162

Üye
    Konu Sahibi
samsung l 700 ü olanlar belki bilir :(
arkadaşlar bende samsung l 700 var real futbol manager edition 2009 u yükledim oyunu görsel simülasyon şeklinde oynuyorum ama bazı maçlar simulasyon işi bittiğinde saha resmi geliyor mecburen uygulamayı kapatıp tekrar geri giriyorum artık şansıma dua ediyom maç sonunda saha gelmesin diye bunun çözümü varmı ?:(
 


fherehot

fherehot

Üye
Var pc stüdyo kur..
 
furmania

furmania

Üye
sağolun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
76
Görüntüleme
18K
Silinen Üye 2625978
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
423
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
414
DiaBLoS
Cevap
2
Görüntüleme
577
DiaBLoS


Üst Alt