serdar_gs
Üye
-
Konu Sahibi
-
Note 2 ye Triangle away olmasi lazımBeyler konuyu açmadan önce googleden araştırdım nedir ne değildir neye yarar vs ama cevap bulamadığım net emin olamadığım kısımlar var cevaplarınızı bekliyorum.
Mesela bu knox sayacı kesin olarak cihazı garanti dışına çıkarıyormu?
Çıkarır deniyor ama net olarak çıkarır yada çıkarmaz diyeni görmedim (sayaç 1 iken servise yolladım yapıldı sorun olmadı diyen var)
Şimdilik sayacı sıfırlamanın yolu yok diyen var, bu tek yönlü sıfırlamanın imkanı yok donanıma bağlı diyen var.
Ben Note 2 ye stock almanya 4.3 mk9 sürümünü kurup biraz kullandım sonra değiştirmek istedim fakat download modda sürekli engele takıldım alt sürümlere dönüşte unsupported version uyarısı verdi. 4.1.2 veya 4.3 mk9 altına bir türlü inemedim. Bulaştık bir kere nasıl kurtuluruz diye xdada sordum fakat mümkün değil dediler. Sıkıldım bastım philztouchu bu seferde knox warrantly bid: 1 oldu. Şimdi benim cihazım garanti dışındamı kaldı? Bir daha stock rom yüklesem bile güncelleme alamayacakmıyım? Yoksa xdada bir geliştiricinin bana söylediği gibi cihaz garanti kapsamında ama bir daha güncellememi alamayacağım? Nedir bu sayaç ve neleri engeller bu bootloaderden bu sayaçtan kurtulmam mümkün mü?
Triangle Away knox sayacını sıfırlamıyor bildiğim kadarıyla
Peki bu sayacın artması garantiyi öldürüyormu? Kesin ve net olarakMalesef knox sorununun geri dönüşü yok.Samsung son 4.3 sürümlerde geri dönüş yani teknik olarak tabir ettiğimiz downgrade yöntemini kapattı.En azından garanti dahilinde kapattı.Eskiden her model kendi baseband sürümleri içinde geçiş yapılıyordu.Ancak son 4.3 güncellemesi ile sayacı bootloader içine ekleyerek bunu tamamen engellediler xda geliştiricilerinden Chainfire'da açıklama yaptı şimdilik olumsuz dedi bir kaç girişimde sonuçsuz kaldı takip etmek dahi zorlaştı.
Türkiye için konuşursak evet çoğu servis garanti dışı gözüyle bakıyor.En azından bu yönde iade olan cihazlar biliyorum tamir görmeden .Bu konuda çok sayıda mail aldım sonuçları sürekli takip ediyorum.Gece gece pek iyi şeyler söylemediğimi biliyorum ama son bir not yeni gelecek güncellemede Knox yazılımı daha güçlü gelecek.Peki bu sayacın artması garantiyi öldürüyormu? Kesin ve net olarakÇünkü çoğu kişinin sayacı 1 olmuş.
Gerçekten miTürkiye için konuşursak evet çoğu servis garanti dışı gözüyle bakıyor.En azından bu yönde iade olan cihazlar biliyorum tamir görmeden .Bu konuda çok sayıda mail aldım sonuçları sürekli takip ediyorum.Gece gece pek iyi şeyler söylemediğimi biliyorum ama son bir not yeni gelecek güncellemede Knox yazılımı daha güçlü gelecek.
Googlede araştırırken başka bir sitede eleman sayaç 1 olduktan sonra servise yolladım yapıldı içindeki sürüm değiştirildi gönderildi falan yazmış ne derece doğru bilemem tabi o yüzden bende emin olamadım bu konuda xda forumunda faria nickli geliştiricide bana sayaç garanti dışına çıkarmaz sadece knox uygulamalarını bi daha kullanamazsın güncelleme alamassın demişti birde abi heleki bizim ülkemizde servisin bunlara dikkat ettiğini edeceğini sanmıyorum ben ya herşey karadüzen belki çoğunun knox sayacından haberi bile yokturTürkiye için konuşursak evet çoğu servis garanti dışı gözüyle bakıyor.En azından bu yönde iade olan cihazlar biliyorum tamir görmeden .Bu konuda çok sayıda mail aldım sonuçları sürekli takip ediyorum.Gece gece pek iyi şeyler söylemediğimi biliyorum ama son bir not yeni gelecek güncellemede Knox yazılımı daha güçlü gelecek.
Sorun yokdownlad moda aldım
odin modı
product name: gt-7100
custom binary download: no
current binary samsung official
sytem status: official
bunlar yazıyor
Sorun yok
Bunu en iyi lazım olurda servise gönderirsek o zaman öğreniriz artıkSana bu konuda katılmak isterdim.İtalya-İsviçre-Almanya servislerinden gelen haberler o yönde okuduğum var ancak ne hikmetse aynı ürün teleservice tarafından cihaza custom rom yüklenmiş ve root yüklenmiş gerekçesiyle ücretli onarım bildirimi yapılmış.Knox bir güvenlik katmanı işin diğer kısmı bootloader'da
Zaten custom rom kullanıyorumSizin yerinizde olsam 4.3 custom rom yüklerim nasilsa su an sayac 1 iken performans ayarlarını denerim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?