Samsung ıslıklı mesaj sesi

    Konu Sahibi
Samsung ıslıklı mesaj sesi
Galaxy s3ün reklamında gördüm mesaj sesi ıslıklı bişeydi s2dede vardı o ses bulabilen varsa çok sevinirim
 

avantis

Üye
İstediğiniz bu mu?
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
bütün galaxy serisinde var o. Bluetooth'u açıncada çalıyor Araştırıyorum bulursam paylaşırım

- - - Eklendi - - -

İstediğiniz bu mu?

qfs.mobi ye upload edermisin dostum
 
    Konu Sahibi
mobildeyim açılmıyor site ama çok güzel bi mesaj sesi ıslıklı çok hoşuma gitti
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
buyrun arkadaşlar üye olup indirdim
 

asigsasi

Üye
 
Tepkiler: SiYaHGeRCeK
Bu mu güzel zevkler ve renkler meselesi ama çok basit ve dikkat çekici değil nokianın yeni jenarasyon sesleri daha başarılı ...
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
samsungun seslerinin daha iyi olduğunu söyleyen yok zaten dostum. Burda bir istek söz konusu. Bencede nokianın sesleri daha iyi
 

gogis

Üye
hocam samsungun arama sesi var ya süper o ya nerde bulabilirim onu? Tam tam tam tam falan diyo ahaha
 

aslica83

Üye
samsung galaxy ace ın tüm mesaj seslerini nerden bulabilirim
 

TrBelle

Üye
bende arıyordum yararlı oldu
 

gkcll

Üye
saçmal bişey
 
Ulen şu başlığı her okuyuşumda samsung ışıklı msj sesi diye okuyorumya helal olsun bana