Samsung i900 omnia

telefonda arama yaparken sürekli ekranı kiltleyip duruyo, bunu kaldırmanın yolu var mı
 

twopack

Üye
selam arkadaslar bi kac sorum olacak. sms geldiginde ekrana acılıyo bunu istemiyorum. registry editorden bişeyler yap falan diolar registry editor yükledim bu defa nereye yüklediğini ve nasıl kullanacagımı bulamıyorum. diğer bi sorunum da telefonu sessiz moda almanın kısa bi yolu yokmu. menüden girip ayarlamam gerekiyo. pratik değil hiç bişeyi yada ben bilmiyorum. yardımcı olurmusunuz simdiden tesekkürler
 
başlat---ayarlar---sesler ve bildirimler---bildirimler---yeni yazılı mesaj---iletiyi ekranda göster seçeneğini kaldırırsan görünmez artık...
 

twopack

Üye
cok tesekkür ederim cannnnner. o kadar aradım bulamadım zamanla öğrenirim heralde.
 
öğrenirsin tabi kardeş. bende yeni yeni öğreniyorum zor bi alet gerçekten. gene bi sorun olursa yardımcı olurum irtibata geçmen yetr
 

twopack

Üye
gene ben ya benim bu omnia ile basım fena halde dertte aldıgım günden beri pc basında sorun halletmeye calısıyorum son oldugunu umdugum bi sorunum daha var. benim sesim karsı tarafa cok az hatta neredeyse hiç gitmiyor. ses ayar menüsünden TX ayarlarını 0db yani en yükseğini ayarladım hala gitmiyor. artık telde sorun oldugundan süphelenmeye basladım. bi fikriniz varmı? tesekkür ederim iyiki varsınız
 
merhaba arkadaşlar telefonuma yeni wm6.1türkce yükledim tek sorunum internete giremiyorum yardımcı olursanız sevinirim
 

mertkrp

Üye
arkadaşlar o dvix şifresini napcanısı anlatcam şimdi normalde dvix atınca çalıştırmıyo olması lazım ama önce dvixin kendi sitesine girip normal pc için olan en son sürüm dvix player indirin .sonra yine dvixin kendi sitesinde pcpocket diye eklentiler olması lasım orda ingilizce olarak anlatıyo isteyenler googletranslatele çevirsin (benim gibi ing i olanlara problem yok tabi )
 
Benim öğrenmek istediğim omnia i900 ile güvenlik kamaralarımı görebilmem mümkünmü? bunun için bir program var mı?Teşekkürler
 
arkadaşlar omnıa i900 un fabrika ayarlarına nasıl dönülür bilen varsa yardımcı olursa sevinirim
 

eggge

Üye
3.5mm kulaklık girişi telefonun neresinde acaba ?
 

cagdasmm

Üye
arkadaşlar benim i900 msj bölümü açılmıyor sebebini bilen var mı lütfen yardımcı olun telefonda msj ne geliyo nede msj bölümü açılıyor anlamadım yha

--------------- Ekleme ---------------

ne gelen msj belli nede msj var ya ben anlamadım bir telefonda msj bölümü açılmaz mı iletiler msjlar diyorum açılmıyor.yardım lütfen...
 
benım o ekrandaki kenarda çıkan şey yok.. nasıl getirebilirim?

----------Eklendi @ 20:10:40 ---------- Yazıldı @ 20:07:30 ----------

ve ücretsiz gps diyordu ama baglanamıyorum. bişey yüklemem gerekiyomu? yardımcı olabilcek varmı