samsung i900 neden üretimden kalktı ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mike_tyson_44

mike_tyson_44

Üye
    Konu Sahibi
samsung i900 neden üretimden kalktı ?
arkadaşlar geçenlerde bir avea bayisine gittim ve i900 hakkında bilgi aldım.. fakat oradaki yetkili artık bu telefonun üretilmedigini söyledi.. sonra diger teknosa,bimeks,darty vs. birsürü elektronik magazaya gittim; samsung omniaHD, omnia2 ve birçok modeli satıştaydı ama i900 ü görmedim hiç.. bu iki olay da kafamı karıştırdı; acaba kullanıcılar memnun kalmadı ya da bir sorun mu var da üretimden kaldırıldı diye.. bilgilendirirseniz sevinirim..
 


Devil_In_Side

Devil_In_Side

Üye
çıkartalı baya oldu ve samsung oled ekran kullanıyor artık belki bu yüzden olabilir
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hepsiburada.com da var...strateji bu ominanın üst versiyonları çıkınca durdurdular demekki..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt