mike_tyson_44
Üye
samsung i900 neden üretimden kalktı ?
arkadaşlar geçenlerde bir avea bayisine gittim ve i900 hakkında bilgi aldım.. fakat oradaki yetkili artık bu telefonun üretilmedigini söyledi.. sonra diger teknosa,bimeks,darty vs. birsürü elektronik magazaya gittim; samsung omniaHD, omnia2 ve birçok modeli satıştaydı ama i900 ü görmedim hiç.. bu iki olay da kafamı karıştırdı; acaba kullanıcılar memnun kalmadı ya da bir sorun mu var da üretimden kaldırıldı diye.. bilgilendirirseniz sevinirim..
