vallaha benim işletim sistemiyle işim olmuyor sadece yüklersem bir tek tema yüklerim ben n8'i sırf kamerası için aldım ben diğerleri gibi işletim sistemi manyağı değilim i8910'da hem kamerası hemde nokia'nın işletim sistemine sahip olduğu için aldım ve 2 cihazdan da son derece çok memnunum fiyat konusuna gelince wave'nin sıfırı 800-900 lira ama omnia hd'nin fiyatı 1400-1500 lira neden acaba?? nokia o yeni cihazı çıkartacakta,piyasaya sürecekte,türkiye'ye gelecekteee... ölme eşeğim ölme nerden baksan bir kaç yılı bulur+ erken gelse bile fiyatı 1000 liradan aşağı olmaz? hatta yukarısı bile olur nokia e7 bile türkiye'ye 1 yıl içinde geldi y.dışından gelme garantisiz ürünleri bile 1000 liranın çok üstünde satıyorlar