MoonLife01
Üye
-
Konu Sahibi
-
Kardeşim sordum zaten, servise gelen tüm telefonların şarj soketini değişiyorlar iç kulaklık degişmesini ben istedim ekranıda telefonun kapanıp acılmasına buldular o yüzden degiştiler ama telefon düzelmedi işteTelefon kapandi açılmıyor diye servise veriyorsunuz. Büyük ihtimal yazılımla ilgili bir sorunu telefonu parçalayıp parçalarını degistirerek gidermeye çalışıyorlar.
Hiç merak edip sormadiniz mı?
Bu kadar parça hangi sebeple değişti diye?
Birde iki defa servis kaydı actirmissiniz, üçüncüden sonra degisim talep edebilirsiniz.
Kardeşim ilk işim tüketiciye gitmek olacak sonucu beklmeden mi garantiye gideyim ?tüketici hakları mahkemesine başvur ve başvurduğun evrak ile garantiye götür mahkemeye bozuk telefon satmışlar diye de belirt Ankara'da bizzat bu yöntem işe yaradı
Kardeş anakart degişcekler diye korkuyorum o degişirse düzen tutmaz garanti bitmesine 8 ay kaldı komple telefonu sıfırlatacam tek cagre yada parasını alıcam4.Kez Aynı Sorundan Verirsen Tüketici Hakem Heyetine Başvurabilirsin.4.de Ver Yine Yapılmazsa Hakem Heyetine Git Oradanda Bilirkişiye Gidersn Durumu Anlatırsın
telefonun önceki servis tarafından verilen evrak lar duruyor ise direkt git mahkemeyeKardeşim sordum zaten, servise gelen tüm telefonların şarj soketini değişiyorlar iç kulaklık degişmesini ben istedim ekranıda telefonun kapanıp acılmasına buldular o yüzden degiştiler ama telefon düzelmedi işte
Kardeşim ilk işim tüketiciye gitmek olacak sonucu beklmeden mi garantiye gideyim ?
Kardeş anakart degişcekler diye korkuyorum o degişirse düzen tutmaz garanti bitmesine 8 ay kaldı komple telefonu sıfırlatacam tek cagre yada parasını alıcam
telefonun önceki servis tarafından verilen evrak lar duruyor ise direkt git mahkemeye
mahkeme seni çok bekletmez işlemi onaylayıp sana mahkeme kağıdı verir sende bu kağıtla servisin yolunu tutarsın
değişsin sorun olmazKardeşim sordum zaten, servise gelen tüm telefonların şarj soketini değişiyorlar iç kulaklık degişmesini ben istedim ekranıda telefonun kapanıp acılmasına buldular o yüzden degiştiler ama telefon düzelmedi işte
Kardeşim ilk işim tüketiciye gitmek olacak sonucu beklmeden mi garantiye gideyim ?
Kardeş anakart degişcekler diye korkuyorum o degişirse düzen tutmaz garanti bitmesine 8 ay kaldı komple telefonu sıfırlatacam tek cagre yada parasını alıcam
4 Kere Aynı Sorundan Vermek ZOrundasın 3 Değilkardeş aynı sorundan 3 defa servise gönderdi isen değişim talep hakkın var talep et eğer kabul etmezlerse servis kağıtlrını kaybetme direk tüketici mahkemesine ver ortlama 3 4 haftaya sonuçlanıyor benim daha önce başıma geldi nokıa N73 vardı 5 kere gitti aynı sorun devam ediyor verdim mahkemeye aldım fatura iademi
kardeş aynı sorundan 3 defa servise gönderdi isen değişim talep hakkın var talep et eğer kabul etmezlerse servis kağıtlrını kaybetme direk tüketici mahkemesine ver ortlama 3 4 haftaya sonuçlanıyor benim daha önce başıma geldi nokıa N73 vardı 5 kere gitti aynı sorun devam ediyor verdim mahkemeye aldım fatura iademi
aynı hata 3 farklı hatalar da 4 kere servise gitmesi lazım kadeşim benim dava ettiğimde öyle idi şartlar değişti ise bilmem 8 ay sürmüyor kardeşim mahkme işi 3 hafta sürüyor ortalama sonuçtan sonrada 2 3 hafta içinde faturanı iade ederler tabi firma olarak farklılık gösterebilir ya zaten servise yollasan 15 gün sürse en az yapılmadan geleceği için tekrar yollayacaksın yine 1 ay sürecek aşagı yukarı uğrasman cabası uğraş hiç yoktan paranı al derim ben
hocam servis kağıtların ve garanti belgenle birlikte kaymakamlıktaki tüketici heyetine başvur devlet meselesimi 8 ay sürsün bana biraz sallamış gibi geliyor 1 2 ay neyse hadi ben dilekçe verdim 15 gün olmadan mahkeme kağıdı geldi gittim servis kağıtlarımı götürdüm garanti belgemi götürdüm tamam dediler beni haklı buldular mahkeme kagıdını nokıa ya fax ladım 2 3 hafta içinde servislerinden birine gittim telefonu malzemelerini teslim ettim fatura iademi aldım bu arada kutusuna varana kadar istediler bilgin olsun o zaman kuusu olmasa idi ödeme yapamayacaklarını söyledir herşeyi ile eksiksiz istediler benden kısaca toplam ortalama 1 1 buçuk ay oldu olmadı
hocam o kadar detaylı bilemeyecem ya e devlet olayını 8ay uzun süre haklısın kaymakamlığa bir git heyetle görüş bir bilgi amaçlı istersen
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?