Samsung Galaxy Young 2 akıllı telefon duyuruldu

Sponsorlu Bağlantılar

NEXUS

NEXUS

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Young 2 akıllı telefon duyuruldu
Samsung yeni akıllısı Galaxy Young 2′yi duyurdu.

Bugün Samsung, arka arkaya yeni akıllı telefon modellerini sunmaya devam ediyor. Galaxy S5 ile büyük başarı kazanan firma, başarısını giriş ve orta seviyede de sürdürmeyi amaçlıyor. Bugün firmanın yeni modellerinden Galaxy Core Mini 4G, Galaxy Core 2, Galaxy Ace 4 duyuruları gelmişti.



Bu yeni akıllı telefon 3.5″ büyüklüğünde ve HVGA çözünürlükte dokunmatik ekran ile gelmekte. Yonga seti olarak da 1Ghz saat hızında çalışan tek çekirdekli işlemcili yonga seti yer alıyor. Yeni akıllı telefon 512MB sistem belleği ile birlikte 4GB dahili veri kapasitesi içeriyor.

Samsung Galaxy Young 2′nin arka yüzünde 3MP kamera yer alırken, batarya kapasitesinin de 1.300mAh olduğunu belirtelim. İşletim sistemi olarak Google Android 4.4 KitKat üzerinde çalışmakta.

Çift SIM kart desteğine de sahip olan akıllı telefon yakında satışa sunulacak. Henüz fiyatı ile ilgili olarak ise bir açıklama bulunmuyor.
 


caps6

caps6

Üye
samsung eskiye geri dönüş yapıyor galiba ramide düşürmüşler
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Hasand.

Hasand.

Üye
bence samsung en buyuk hatası s5 cıkarmısı olsu bence bır de fıyatı dusuk olur mu telefonun
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
The Shadow

The Shadow

Üye
@MaxipmaN in lafiyla bu samsungta cok dogurgan cikti :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS. ve MaxipmaN
fk555897

fk555897

Üye
Çok kötü bir donanım. Bu zamanda böyle telefon mu kaldı?
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
Son derece gereksiz bir telefon :D Allah bilir fiyatı da Moto E'den pahalı olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
Serhan

Serhan

Üye
4.4 kitkat mı :o
İlk telefonum buydu(s2 saymassak ki bi gün kullandım) :( Ah be ah :(
Telefona az rom yükleyip de bozmamıştım :(
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
S5 prime da tanıtılır yakında.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
S5 Active zaten tanıtıldı. 2 mesaj üstte link verdim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
Senyor Keş

Senyor Keş

Üye
Sonra yok efendim S3 kitkat için donanim yetersizmiş. Bunun nasıl yetiyor ozaman a be gerizekalı koreli herif :gun1:
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS., Serhan ve The Shadow


Üst Alt