samsung galaxy wonder

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
samsung galaxy wonder
almayı düşünüyorum sizce nasıl bide acaba çok büyük mü boyutu yani elde nasıl duruyo galaxy s3 kadar büyükmü ya da iphone kadar yani çok büyük telefon sevmiyorum da ben
 

Otroligt

Üye
3.7 inch ele tam oturuyor.
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
yani demek istediğim galaxy s3 kadar büyük mü
 

azrock

Üye
En basitinden Google'dan ikisinin ekran boyutlarına bakıp karşılaştırma yapman, burdan cevap beklemenden daha hızlı olurdu.

Galaxy SIII: 4.8"
Galaxy Wonder: 3.7"...

Al bu da SII ile karşılaştırılması:

 
Büyük değil. Ama Wonder alma derim ben onun yerine Neo V alabilirsin.
 

CasuS_87

Üye
Eline tam oturan bir telefon . Ne çok büyük nede çok küçük
 
En basitinden Google'dan ikisinin ekran boyutlarına bakıp karşılaştırma yapman, burdan cevap beklemenden daha hızlı olurdu.

Galaxy SIII: 4.8"
Galaxy Wonder: 3.7"...

Al bu da SII ile karşılaştırılması:

şu galaxy s2 nin tasarımına hastayım korede ki s3 ler s2 ye benze olarak üretilmiş bizdeki farklı ama
 

MasteLaa

Üye
Eline alırsın dert etme büyük durmaz.Elin çok mu küçük düşünmedim değil yani Ama daha çok oyun performansı istersen Neo V ye bakabilirsin..
 

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
wonder neo dan daha iyi değilmi
 
Wonder iyi fakat oyun yönünden kötü, Neo V daha iyi bir cihazdır fakat 1.65sar değeri beni vazgeçirdi(7/24 telefon kullanan biri olduğum için.) bu 2sini eledim iphone 3s aldım şuan memnunmusun diye sorsalar evet her konuda memnunum destek desen bu 2 cihaz destek görmese de 3s ios5.1.1i aldı ios6 yı da alacak
 

MrExpert

Üye
Wonder güzel ama neo V daha iyidir ama neoV un sar değeri yüksek...
 
Neo V'nin Sar değeri 3s gibi 1.10 civarında olsaydı alacaktım fakat 1.65 çok yüksek. Birazcık yüksek özellik ile sağlıktan da olmamak lazım. Malum radyasyonun açtığı sağlık sorunlarının geri dönüşü yok
 

Kerim.

Üye

Neo v nin 1.10 değil mi zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...