serkanw
Üye
samsung galaxy win i8552 şarj sorunu
Arkadaşlar merhaba benim sorunum şudur;yaklaşık 10 ay önce eşime aldığım Galaxy Win telefon son 2 güne kadar gayet iyi giden şarjı son 2 gündür geceden sabaha %20-23 gibi şarj yemeye başladı.Gece yatarken %85 ile bıraktığım telefon sabah kalktığım da %60-65 gibi oranlara düşüyor kullanım şeklinde herhangi değişiklik yok yani gün içinde ne kadar nette geziliyorsa yada tel kullanılıyorsa yine aynı oranda kullanılıyor ,arka planda çalışan hiç bir prog gözükmüyor yada yeni herhangi bir şey yüklenmedi.Üstelik enteresan olan 1 saat face oyun vs vs kullanıldığında bile şarj seviyesi %10-15 gibi azalırken gece hiç bir iş yapmadan başucumda duran telefonun kendi kendine %25 lere varan pil tüketimi ilginç geldi acaba neden olabilir bir fikri yada benzer durum yaşayan varsa ve çözüm için önerileri olan varsa yardımlarını rica ederim.
