sparrov61
Üye
Samsung galaxy w siyah 450 tl
arkadaslar suan resim koyamiyorum koydeyim sehre gidince hemen atacagim telefon temiz garantisi devam ediyor isteyene s4 arayuzlu gonderebilirim isteye orjinal yazilimla usb girisinde cok ufak bi catlak var gizle bile zor gorunuyor kutu sadece sarj aleti orjinal deil telefonu satma sebebim ustune para koyup discovery almak istemem.haa bide kulaklıkda orjinal değil teki bozulmuştu eyeq marka kulaklık var 4gb hafıza kartı yanında hediye hatta 8 gb lık usb belleğimide vermeyi düşünüyorum 
resimler burada:

resimler burada:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
