Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
samsung galaxy w almayı düşünüyorum
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
byzagor10
Üye
Konu Sahibi
samsung galaxy w almayı düşünüyorum
arkadaşlar alacağım ilk android telefon olcak bundan dolayıı sizlere danışmak istedim ben telefonda oyun oynamasını seven biriyim sizce bu telefon asphalt 6 hd vb oyunları rom falan yapmadan kaldırır mı ? şimdiden cevaplarınız için teşekkürler
lgkg300
Üye
Galaxy w kullanıcıları kaldırır diyorlar... güzel bir seçim yapmışsın.
byzagor10
Üye
Konu Sahibi
cevap için teşekkrler
Emma-Watson
Üye
Eğer Solaya paran yetiyorsa sola al yoksa neo V bu 2 cihaz bütün oyunları açıyor
MasteLaa
Üye
Bana kalırsa Neo V almanı öneririm Emma'nın dediği gibi Sola alamıyorsan tabii.Performansı daha yüksek Neo V'nin.
CasuS_87
Üye
Galaxy w öneririm .. ama sar değeri senin için sorun değilse neo v al derim