samsung galaxy w almayı düşünüyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

byzagor10

Üye
    Konu Sahibi
samsung galaxy w almayı düşünüyorum
arkadaşlar alacağım ilk android telefon olcak bundan dolayıı sizlere danışmak istedim ben telefonda oyun oynamasını seven biriyim sizce bu telefon asphalt 6 hd vb oyunları rom falan yapmadan kaldırır mı ? şimdiden cevaplarınız için teşekkürler
 


lgkg300

lgkg300

Üye
Galaxy w kullanıcıları kaldırır diyorlar... güzel bir seçim yapmışsın.
 

byzagor10

Üye
    Konu Sahibi
cevap için teşekkrler
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Eğer Solaya paran yetiyorsa sola al yoksa neo V bu 2 cihaz bütün oyunları açıyor
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bana kalırsa Neo V almanı öneririm Emma'nın dediği gibi Sola alamıyorsan tabii.Performansı daha yüksek Neo V'nin.
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Galaxy w öneririm .. ama sar değeri senin için sorun değilse neo v al derim :good:
 

byzagor10

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt