Samsung Galaxy Tab 3 7" almayı düşünüyorum. Yardım !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Tab 3 7" almayı düşünüyorum. Yardım !!!
Özellik ve fiyat açısından hoşuma giden bir cihaz. Kullanan arkadaşlar varsa bana görüşlerini yazarlarsa sevinirim şimdiden teşekkürler.
 
cork_94

cork_94

Üye
almayı düşünüyodum bu tableti teknosa da 400 tl 7" i 8 gb güzel ama bundan daha iyi tabletler de var bakarsın. nexus 7 iyi bir cihaz.ve 30 ağustos ta bime exper geliyor 7" 4 çekirdek grafik kartlı 160 TL ye
 


Üst Alt