yasinim
Üye
samsung galaxy S3 ve bir sorun
Yeni Galaxy s3 cep telefonu aldım 13.11.2012 tarihinde telefoncuda parayı ödedikten sonra jelatini açtık ve hattımı taktım servis yok yazısı çıktı ve telefon çekmedi şebeke yerinde yuvarlak içinde slaş işareti çıktı (/) bu durumu söylediğimde kutusu açıldığı için teknik servise göndermem gerektiği söylendi ve 14.11.2012 tarihinde aldığımdan 1 gün sonra telefonu servise verdim servis bana içinde illegal yazılım yüklü olduğunu 50 tl verdiğiniz takdir de telefonu sıkıntısız bir şekilde kullanabileceğimi söylediler bende daha telefon çalışmadı bile dedim.
Dün aldığım telefonu hiç kullanamadan neden illegal yazılım yükleyeyim dedim samsung destek hattını aradığım da başka bir servise vermemi söylediler ve bu bıraktığım servis 6 gün içinde inceleneceğini ve bana dönüş yapılacağını söylediler hiç kullanamadan telefonu servise verdim ve parasını nakit ödediğim telefonum 3 gündür serviste tüketici haklarına şikayet etmeyi düşünüyorum.
böyle bi durum başına gelen varmı arkadaşlar..
Dün aldığım telefonu hiç kullanamadan neden illegal yazılım yükleyeyim dedim samsung destek hattını aradığım da başka bir servise vermemi söylediler ve bu bıraktığım servis 6 gün içinde inceleneceğini ve bana dönüş yapılacağını söylediler hiç kullanamadan telefonu servise verdim ve parasını nakit ödediğim telefonum 3 gündür serviste tüketici haklarına şikayet etmeyi düşünüyorum.
böyle bi durum başına gelen varmı arkadaşlar..
