Satılık Samsung Galaxy S2 i9100

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S2 i9100
Slm arkadaşlar Samsung galaxy s2 i9100 telefonumu satmak istiyorum cihaz siyah renk olup herhangi bi tamir falan görmemiştir orjinal yutiçidir ( yutdışı spot falan değildir ) birebir orjinaldır kasasında herhangi boya atması falan olmamıştır çizik yok cihazda orjinal şarz cihazıyla birlikte verilecektir ekranına kırılmaz ekran jelatini çekilmiştir
16gb modelidir
çok temiz bi cihazdır
fiyat: 400 tl
resimler eklenecektir.
 
Son düzenleme:
Fiyat biraz fazla gibi s3 ün sıfırı 850 tl
 
Tepkiler: Murdoc Massaka ve -_BuRHaN_-

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Son düzenleme:

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
Güncel
Fiyat 400 tl oldu
Güncel
 

sontango

Üye
telefonun özelliklerini mesaj atarsan anlaşırız alıcıyım 05056619775
 

abuzer02

Üye
    Konu Sahibi
ya kardeş telefonu sattım ben
telwfon satılmılştır konu kapatılabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...