Samsung Galaxy S2 3 milyon Sattı.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Wifilobi

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S2 3 milyon Sattı.
samsung'un bildirdiği satış rakamlarına göre Samsung Galaxy S2 (Samsung GT-I9100) smartphone cep telefonu modeli piyasaya sunulduğundan bu yana tüm dünya çapında 3 milyon satış rakamını aşmış durumda. Piyasaya sürülmesinin ardından 55 gün içerisinde 3 milyon Satış rakamını yakalayan Samsung Galaxy S2 smartphone akıllı telefon bu süreç içerisinde her 1.5 saniyede 1 adet satmış oldu. Samsung Galaxy S2 busatış performansı ile kendinden önce rekoru elinde tutan Samsung Galaxy S cep telefonunun 85 günlük rekorunu 30 gün ile eline geçirmiş oldu. Önceki Samsung Galaxy S modeli tüm dünyada 10 milyon gibi yüksek bir satış rakamı bulmuş durumda.




Samsung Galaxy S2 Smartphone satış rakamlarıSamsung Avrupa ülkelerindeki pazar payını Samsung Galaxy S2 satışrakamlarını bu üstün performansının da katkısıyla büyütmüş durumda. Samsung Galaxy S2 smartphone cep telefonu İngiltere'de cihazı inceleyen önde gelen otoriteler tarafından mayıs ve haziran aylarında en iyi akıllı telefon seçildi. Ayrıca Samsung 17 hafta boyunca aralıksız olarak en çok satan marka olma unvanına da sahip.




Samsung Galaxy S2 özellikleriSamsung Galaxy S2 cep telefonu Samsung'un yeni amiral gemisi niteliğindeki akıllı telefonu. 8.49 mm gibi süper incelikteki hafif yapıya ve çift çekirdek işlemciye sahip Samsung Galaxy S2 smartphone cep telefonunun Super AMOLED Plus ekranı inanılmaz bir kullanıcı deneyimi sunuyor. En popüler işletim sistemi olan Android'e sahip yeni nesil Samsung Galaxy S2 smartphone cep telefonu mobil oyun, elektronik içerik ve sosyal ağlar gibi yeni eğlence içeriğine de direkt erişim sağlamasıyla dikkat çekiyor.





Samsung Galaxy S2Samsung Mobil Cihazlar Bölüm Başkanı JK Shin: "2011'de düzenlenen Dünya Mobil Kongresi'nde duyurulan Samsung Galaxy S2 smartphone cep telefonu bugüne kadarki en gelişmiş akıllı telefon modeli olma özelliği taşıyor ve bu modelimiz Samsung'un telefonseverlere standartları tanımlayan özel smartphone cihazları sunma taahhüdünün bir göstergesidir."



"By Wifilobi" ßi tesekkürü Or görmeyelim.
:bilmm
 


OğuzcanAbi

Üye
bide ben alırsam 3.000.001 :ehe
 

Weslie

Üye
android li makineler fişek gibi mübarek dandik symbiandan sonra :aha:
 
mstf_l

mstf_l

Üye
o kadar satmıslar bir tane de bana versinler hayır olur
 
fireman87

fireman87

Üye
Özellikler muazzam boyut oldukça büyük..
 
anılbaran

anılbaran

Üye
satar tabı bızım ulkede onu alcakk cook varrrr
 
Uruloki

Uruloki

Üye
hahahaha avrupada satamıyorlar hatta yeni galaxyleri bile satamıyor hahahah :kop: :kop: :aha:
 
zeusahmet

zeusahmet

Üye
ben de o 3 milyonun içindeyim hiç de pişman değilim olağanüstü bir cihaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt