Samsung Galaxy S almayı düşünüyorum Yardımm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy S almayı düşünüyorum Yardımm
Baktım inceledim, Galaxy W ile Galaxy S arasında kaldım. Galaxy W'ye 720tl gibi fiyat biçiyorlar, Galaxy S'e ise 650civarı diyorlar. Fiyatı düşük Galaxy S (Max. 700tl) nereden bulabilirim? Bir de 0 olsun. Teknoloji mağzalarında genelde bulunmuyor s2 ve s3 modelleri yaygın
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
s in 0 ını bulamazsın. 2 yıldır üretilmiyo
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bulman çok zor maximum 700 TL ise başka modellere yönel bence.
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye
    Konu Sahibi
700e iphone 3gs bulsam alıcam fakat yok şuan en yakın galaxy w ile neo v geliyor , galaxy w 720tl , neo v ise 800tl birde teknosada şöyle bir saçmalık var neo v 849tl , Neo 799tl (Neo ile Neo V nin farkı Neo'nun kamerası 8.1mp , Neo V nin kamerası 5mp)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
700e iphone 3gs bulsam alıcam fakat yok şuan en yakın galaxy w ile neo v geliyor , galaxy w 720tl , neo v ise 800tl birde teknosada şöyle bir saçmalık var neo v 849tl , Neo 799tl (Neo ile Neo V nin farkı Neo'nun kamerası 8.1mp , Neo V nin kamerası 5mp)
Neo daha önde bir telefon.Neo alabiliyorsan onu al ama diğer türlü Neo V yi öneriyorum.
 
Silinen Üye 737108

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
700e iphone 3gs bulsam alıcam fakat yok şuan en yakın galaxy w ile neo v geliyor , galaxy w 720tl , neo v ise 800tl birde teknosada şöyle bir saçmalık var neo v 849tl , Neo 799tl (Neo ile Neo V nin farkı Neo'nun kamerası 8.1mp , Neo V nin kamerası 5mp)
Teknosa'ya anlam yükleyebilen beri gelsin zaten, indirim dışında uzak durmak mantıklı bir hareket olur. Neo V konusunda bişey diyemeyeceğim o telefonda ilginçtir ki donma sorunlarıyla karşılaşanları gördüm forumda. İstersen Galaxy W modeline bir bak derim onunla ilgili tek şikayet duymadım Neo V kadar popüler değil gerçi ondan da olabilir gene de nispeten sorunsuz bir cihaz gibi gözüküyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Teknosa'ya anlam yükleyebilen beri gelsin zaten, indirim dışında uzak durmak mantıklı bir hareket olur. Neo V konusunda bişey diyemeyeceğim o telefonda ilginçtir ki donma sorunlarıyla karşılaşanları gördüm forumda. İstersen Galaxy W modeline bir bak derim onunla ilgili tek şikayet duymadım Neo V kadar popüler değil gerçi ondan da olabilir gene de nispeten sorunsuz bir cihaz gibi gözüküyor.
PPİ değerlerini çok merak ediyorum abim ikisinin :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt