lerenl
Üye
samsung galaxy s 2 i9100 açılmıyor.
Merhaba,
Telefonumu normal kapatıp şarja taktım. Daha sonra açmak istediğimde açılmadı. Başlangıçtaki animasyonda kalıyor. İçinde rehberim ve düğünümden fotograflar var. Yani recovery vb yapamadım. Bunun icin çözüm önerebilecek arkadaslara simdiden minnettarım.
Teşekkürler.
Telefonumu normal kapatıp şarja taktım. Daha sonra açmak istediğimde açılmadı. Başlangıçtaki animasyonda kalıyor. İçinde rehberim ve düğünümden fotograflar var. Yani recovery vb yapamadım. Bunun icin çözüm önerebilecek arkadaslara simdiden minnettarım.
Teşekkürler.
