SAMSUNG GALAXY NOTE 4'ten Ilk Bilgiler !!!

    Konu Sahibi
SAMSUNG GALAXY NOTE 4'ten Ilk Bilgiler !!!
Japon CNMO sitesinin haberine göre Samsung Galaxy Note 4, 1440 x 2560
QHD ekrana sahip olacak.2K ekran ile geleceği tahmin ediliyor ancak s5te de böyle iddialar ortaya atılmış ancak SAMSUNG bekleyenleri üzmüştü
Diğer başka bir iddaya göre note 4 suya ve toza dayanıklı olacak.

Ve tabiki bir konsept tasarım sızdı...




Samsung’un yeni akıllı telefonunun Berlin’de düzenlenecek olan IFA 2014 etkinliğinde tanıtılması bekleniyor.Tabiki cihaz çıkana kadar bu tür "sızmalar" devam edecektir
 
Tepkiler: fuko08

esmeran3

Üye
yine herkes tasarım aynı diyecek şu yok bu yok diyecek note 4 de süper olacak şahsen

size bir soru apple da tasarımlarını aynı çıkartıyor niye laf yok

Bence tasarımları çok güzel yapıyor SAMSUNG
 

UpOneTR

Üye
hoparlorler oyle olursa cok iyi olur
 

esmeran3

Üye
Eğer o tasarımı yapsın almazsam ön sipariş ile alırım hemde
 
    Konu Sahibi
SAMSUNG büyük hata yapar bence -daha note 3 çıkalı 6ay olmadı
 
samsung note 3+ yapacak bence yine s5te olduğu gibi s4+
 
    Konu Sahibi
Açıkçası artık değişik şeyler görmek istiyorum telefonlarda
 
Bu tasarimla suya toza dayanikli olmasi zor
 
Note4
4 gb ram
Full hd 6 inç super AMOLED
6 çekirdek Snap 8005 ve +
16 mp kamera
32 64 128 gb hd
 
Tepkiler: mehmettech

messevim

Üye
İlk defa samsung bir telefonun tasarımını beğeniyorum. Tabii gerçekten Note 4 böyleyse..
 
    Konu Sahibi
Inşallah tasarım böyle olur
 
Donanım dışında neler olabilir onu düşünün biraz
 
Samsung şu Knox denen saçmalıktan vazgeçse düşünmeden alırım Note4ü.
 
Tepkiler: mehmettech

Türe

Üye
Daha Nisan'dayız, Eylül 'e çok var
 
bu guzel ama oyle olmayacak mal samsung kasa kalitesi sırfır htc one gibi tasarim yapsa ozama samsung süper olur
 
yine herkes tasarım aynı diyecek şu yok bu yok diyecek note 4 de süper olacak şahsen

size bir soru apple da tasarımlarını aynı çıkartıyor niye laf yok

Bence tasarımları çok güzel yapıyor SAMSUNG
Cunki apple da kaliteli iscilik var samsung plastik
 
Tepkiler: esmeran3

MaxipmaN

Üye
Arka tasarım guzel ama 4gb degil de 3gb ile gelme ihtinali de var
 
    Konu Sahibi
Appleın tasarımıda yavaş yavaş sıkmaya başladı

Apple 3gs ve ipad air karışımı bi Telefon yapsa güzel olur

note 4 tasarımıda güzel olacağa Benziyor