SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



burak1553

burak1553

Üye
Sixperience romu nasıl 5.1.1 den geçmeye değer mi?
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Sixperience romu nasıl 5.1.1 den geçmeye değer mi?
Bence değer.En azından bir kere denenmeli.Ama batarya konusunda tatmin olabilir misin bilemem.Şuan dn5 rom kullanıyorum ve açıkçası stock'a dönmek aklımın ucundan bile geçmiyor.Sixperience rom da en az dn5 kadar iyi.Bu arada kernel olarak suemax tavsiyemdir.Kurmaya karar verirsen mutlaka onu da dene.
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
FK5896

FK5896

Üye
Estağfurullah ne demek.Umarım yazılımsal çıkar da kolay halledilir sorun.Dediğin gibidir belki de.Geçmiş olsun dostum.
cihazı geçen aldım değişim yapmadılar maalesef. anakartı değiştirmişler. şuan hiçbir sorun yaşamadım ama işçiliği beğenmedim.. pil yatağında kalan yapışkanlar mı desem, yoksa yine pil yatağındaki kartonun çatlamasına benzeyen çatlamalar mı desem bilemedim. ama şuan son derece iyi çalışıyor her şeyiyle..
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
cihazı geçen aldım değişim yapmadılar maalesef. anakartı değiştirmişler. şuan hiçbir sorun yaşamadım ama işçiliği beğenmedim.. pil yatağında kalan yapışkanlar mı desem, yoksa yine pil yatağındaki kartonun çatlamasına benzeyen çatlamalar mı desem bilemedim. ama şuan son derece iyi çalışıyor her şeyiyle..
Kolay kolay değişim yapmıyorlar zaten tahmin ettiğim gibi olmuş :) garantiye verdiğim şeyde yaşadığım şeyleri yaşamışsın.Aynısını s3 te yaşamıştım.Anakart değişmişti fakat telefondaki işçiliği ben de beğenmemiştim.Ama sorunun çözülmesine sevindim dostum.Umarım tekrarı yaşanmaz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
FK5896

FK5896

Üye
Kolay kolay değişim yapmıyorlar zaten tahmin ettiğim gibi olmuş :) garantiye verdiğim şeyde yaşadığım şeyleri yaşamışsın.Aynısını s3 te yaşamıştım.Anakart değişmişti fakat telefondaki işçiliği ben de beğenmemiştim.Ama sorunun çözülmesine sevindim dostum.Umarım tekrarı yaşanmaz :)
umarım aceleye geldi biraz nedenini de soramadan aldım çıktım telefonu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker
Joker

Joker

Emekli Yönetici
umarım aceleye geldi biraz nedenini de soramadan aldım çıktım telefonu :)
Boşver önemli olan sorunun çözülmüş olması.Fakat bu işçilik olayı seni çok rahatsız ediyorsa bir gidip şikayetini belirtmende fayda var.Biraz dişli birini görünce hemen suçlarını kabul edip işlerini düzgünce yapıyorlar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
FK5896

FK5896

Üye
Boşver önemli olan sorunun çözülmüş olması.Fakat bu işçilik olayı seni çok rahatsız ediyorsa bir gidip şikayetini belirtmende fayda var.Biraz dişli birini görünce hemen suçlarını kabul edip işlerini düzgünce yapıyorlar :D
eğer bir daha sorun yaşarsam öyle yapıcam zaten dostum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Tam doğru olmaya bilir zaten youtubeye videosuda ayıldı. Ve vidoyu paylaşan kişi dışında alan yok güncellemeyi. Büyük ihtimal cm13 üzerine port yapıp fake yaptı
Bir çok teknoloji sitesinde haber oldu ama
 
FK5896

FK5896

Üye
arkadaşlar 5.1.1 e güncelledikten sonra kasılmalar yaşıyorum sanki yani 5.0.1 kadar akıcı değil gibi mesela geri tuşuna basılı tutunca yandan gelen açılır pencere daha hızlı açılıyordu ya da galeriye girip aniden çıkınca oluyordu şimdi aynısını yaptığımda ya algılamıyor ya da çok geç algılıyor kasıyor gibi yani.. ben şimdi 5.0.1 e geri dönmek istiyorum ama 155 mb lık güncellemeyi yaptım ve bu güncelleme ile önceki sürüme dönüş kapatılacak gibi bir uyarı vardı. odinle 5.0.1 i yüklesem sorun yaşar mıyım? ve sizde 5.1.1 de kasılmalar yaşıyor musunuz? 5.0.1 deyken kasması imkansız diyodum, büyük konuşmuşum.. :)
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Direk 5.0.1 yüklersen telefon açılmaz 5.0.1 bootloader yüklemen lazım.Ondan sonra sorun olmaz sanırım ama sen yedeklerini al ve ondan sonra dene.
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
FK5896

FK5896

Üye
Direk 5.0.1 yüklersen telefon açılmaz 5.0.1 bootloader yüklemen lazım.Ondan sonra sorun olmaz sanırım ama sen yedeklerini al ve ondan sonra dene.
Onu da yapamam sanırım.. daha önce telefon brick ettimde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker
androtik12

androtik12

Üye
Beyler daha önce hiç banggood alışveriş yapan var mı?
 
abdulk4dir

abdulk4dir

Üye
karakartal44

karakartal44

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker

furkanhoca55

Üye
Arkadaşlar NOTE 4 kullanıyorum. 8 gb lık trenscend hafıza kartı sd çıkartma hatası veriyor durup dururken. Benzer bir sorun yaşayan var mı? Ayrıca daha yüksek kapasiteli hafıza kartı tayvsiyeniz nedir? (Marka olarak )
 


Üst Alt