Sadece o kadarcık mı hata var? Bişi değilmiş [emoji3]
Eos Cm 12.1 romunu an itibarı ile kurmuş bulunuyorum.Romda s-pen çalışmıyor - Parmak izi çalışmıyor-ekran kapalıyken ekranı orta tuşuna basınca açmıyor.Bu kadar hata var sadece ve arkadaşlar sim karttaki kişiler gidiyor ona göre numaraları yedekleyip geçin.
Birde nightly surumde.Diger yapimcilarda 1 ay hat calismiyor buna sukur [emoji2]Sadece o kadarcık mı hata var? Bişi değilmiş [emoji3]
Hatalı olan romları da kullanmak zorunda değilsin ya [emoji4]Birde nightly surumde.Diger yapimcilarda 1 ay hat calismiyor buna sukur [emoji2]
Normal degil.Lollipop desen tamamda kitkatta normal degil.Dün -5 otomatik parlaklık ikindi güneşinde s-pen ile uğraşıyordum 5 dakika sadece. S-Note'tan çıktığımda güç tasarufu açık olmasına rağmen -%5 şarj yemiş. Bu hızlı şarj tüketimi birtek bende mi var? Note 3'te bile bu kadar hızlı bitmezdi. Kitkat sürümündeyim.
Kalibrasyon dene mi dersin? Aldığımdan beri yazılıma hiç müdahale etmedim.Normal degil.Lollipop desen tamamda kitkatta normal degil.
Dene faydasi olur.Ugras ustunda ya note 4 artik garantide tutulup guncelleme alan telefon degil o yuzden ugras derim.Ben cm 12.1 kurdum birseyler yap yani.Kalibrasyon dene mi dersin? Aldığımdan beri yazılıma hiç müdahale etmedim.
Bnce alablirsin menü yag gbi akiyo okadar isinma yok chazda ekran sper ötesi zaten ama kronik bi srunu var cok okudum netden sebeke sorunu bnde proplem cikmadi sükür ama cikan var bn note3 almistim ark note 4 alcakti ona 1500 tl aldik 500 taksitle oo ara bnde note3 satip aldim onun tlefonunda bariz sebeke hatasi cikti .. Suan gne kullaniyo ama bkalimm ... Sansselam yoldaş lar bir fikir danisicam 2gun once sorsaniz samsung rezil bir firma derdim ama simdi bu konuyu gordukden sonra note4 alasim geldi yav uzun zaman s3un ciremesini cekdim ve gercekden samsung dan sirf bu yuzden bile nefret edilebilir ama note4 de de sanirim boyle olmaz yani sizce bunun ustune alsam kisa zamanda telefondan sogurmuyum yada benzer sorun lar yasarmiyim batarya isinma performans menu gecisleri vs bu yuzden custom romlarada basvurdum ama hic yapmasaydim diyorum zaman kaybi olmus tek kazandigim bolca deneyim yani bana custom rom arattirmayacak bir telefonmu sarj konusunda dayanirmi suan sirf bikac saat daha belkide dkk dir emin olamiyorum o derecedeyim pil alabilmek icin oyun bile yuklemiyorum note 4 alirsam buyuk ihtimalle deli gibi abanirim eski gunlerdeki gibi soyle oturup guzel guzel bikac saat tadini cikara cikara en son ne zaman oyun oynadigimi bile hatirlamiyorum ayrica bir sure sonra menulerde gecislerde kasma sorunu olurmu yani kalemi olsun tasarimi olsun buyuklugu olsun begendim suan cihazi sizce alirsam memnun kalirmiyim arkadaslar s3un uzerine iyi mi gelir yoksa benzer seylee yasayip verdigim parayami yanarim sizin begeninizi bi kenera birakip sadece izlenimlerinizi goz onune alarak biraz da benim halimden anlamaya calisarak cevap verin lutfen yeni birsey alirsam cok titiz davranmaya calisiyorum beni bikac yil gotursun istiyorum
Samsung Sidesync var telefon ekranı pc üzerinde görülüyor isteğin dosyayı çek üstüne bırak aktarabilirsiniz. Aynı yazılım play store den de kurun pc ile cihaz birbirine bağlayın yeterli.Data Kablosu ile görüyor pc note 4 ü. Ben nokiadaki pc Suite gibi bir Program var mı diye merak ettim
Ben rom ararmıyım diye sorduğun soruya yanıt vermek istiyorumselam yoldaş lar bir fikir danisicam 2gun once sorsaniz samsung rezil bir firma derdim ama simdi bu konuyu gordukden sonra note4 alasim geldi yav uzun zaman s3un ciremesini cekdim ve gercekden samsung dan sirf bu yuzden bile nefret edilebilir ama note4 de de sanirim boyle olmaz yani sizce bunun ustune alsam kisa zamanda telefondan sogurmuyum yada benzer sorun lar yasarmiyim batarya isinma performans menu gecisleri vs bu yuzden custom romlarada basvurdum ama hic yapmasaydim diyorum zaman kaybi olmus tek kazandigim bolca deneyim yani bana custom rom arattirmayacak bir telefonmu sarj konusunda dayanirmi suan sirf bikac saat daha belkide dkk dir emin olamiyorum o derecedeyim pil alabilmek icin oyun bile yuklemiyorum note 4 alirsam buyuk ihtimalle deli gibi abanirim eski gunlerdeki gibi soyle oturup guzel guzel bikac saat tadini cikara cikara en son ne zaman oyun oynadigimi bile hatirlamiyorum ayrica bir sure sonra menulerde gecislerde kasma sorunu olurmu yani kalemi olsun tasarimi olsun buyuklugu olsun begendim suan cihazi sizce alirsam memnun kalirmiyim arkadaslar s3un uzerine iyi mi gelir yoksa benzer seylee yasayip verdigim parayami yanarim sizin begeninizi bi kenera birakip sadece izlenimlerinizi goz onune alarak biraz da benim halimden anlamaya calisarak cevap verin lutfen yeni birsey alirsam cok titiz davranmaya calisiyorum beni bikac yil gotursun istiyorum
Spigenin slimarmor modeli kameranin ustunde duruyor kalin bir kilif.Saglamda bayagibtavsiye ederim.ark bu note4 kamera cıkıntısı için bi öneri varmı slikon klıf blamadım hep kamera cıkınıtılı duruyoo malesef.....
5.1.1 surumune gecirirsin telefonu aldigi zaman.Faturaya ek alacaksan dikkatli ol bazen n910h da verebilirler (3g modeli).Rom aratmaz ama eski touchwizden sıkılırsan baska romlar var onlar da kurulabilir stabilize acisindan.selam yoldaş lar bir fikir danisicam 2gun once sorsaniz samsung rezil bir firma derdim ama simdi bu konuyu gordukden sonra note4 alasim geldi yav uzun zaman s3un ciremesini cekdim ve gercekden samsung dan sirf bu yuzden bile nefret edilebilir ama note4 de de sanirim boyle olmaz yani sizce bunun ustune alsam kisa zamanda telefondan sogurmuyum yada benzer sorun lar yasarmiyim batarya isinma performans menu gecisleri vs bu yuzden custom romlarada basvurdum ama hic yapmasaydim diyorum zaman kaybi olmus tek kazandigim bolca deneyim yani bana custom rom arattirmayacak bir telefonmu sarj konusunda dayanirmi suan sirf bikac saat daha belkide dkk dir emin olamiyorum o derecedeyim pil alabilmek icin oyun bile yuklemiyorum note 4 alirsam buyuk ihtimalle deli gibi abanirim eski gunlerdeki gibi soyle oturup guzel guzel bikac saat tadini cikara cikara en son ne zaman oyun oynadigimi bile hatirlamiyorum ayrica bir sure sonra menulerde gecislerde kasma sorunu olurmu yani kalemi olsun tasarimi olsun buyuklugu olsun begendim suan cihazi sizce alirsam memnun kalirmiyim arkadaslar s3un uzerine iyi mi gelir yoksa benzer seylee yasayip verdigim parayami yanarim sizin begeninizi bi kenera birakip sadece izlenimlerinizi goz onune alarak biraz da benim halimden anlamaya calisarak cevap verin lutfen yeni birsey alirsam cok titiz davranmaya calisiyorum beni bikac yil gotursun istiyorum
alirsam operatorlerden almam zaten5.1.1 surumune gecirirsin telefonu aldigi zaman.Faturaya ek alacaksan dikkatli ol bazen n910h da verebilirler (3g modeli).
demek lollipop da almis guzel 

5.0.1 aldi 5.1.1 aldi.Oyun performansi falan muhtesem sana hic problem yaratmaz.Dusunmeden alabilirsin ama durumun varsa eger note 5 e de el atabilirsin derim.alirsam operatorlerden almam zatendemek lollipop da almis guzel
![]()
