SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

furkanhoca55

Üye
Data Kablosu ile görüyor pc note 4 ü. Ben nokiadaki pc Suite gibi bir Program var mı diye merak ettim
 


csbaz

csbaz

Üye
Hayır yok
 
csbaz

csbaz

Üye


Eos Cm 12.1 romunu an itibarı ile kurmuş bulunuyorum.Romda s-pen çalışmıyor - Parmak izi çalışmıyor-ekran kapalıyken ekranı orta tuşuna basınca açmıyor.Bu kadar hata var sadece ve arkadaşlar sim karttaki kişiler gidiyor ona göre numaraları yedekleyip geçin.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi


Eos Cm 12.1 romunu an itibarı ile kurmuş bulunuyorum.Romda s-pen çalışmıyor - Parmak izi çalışmıyor-ekran kapalıyken ekranı orta tuşuna basınca açmıyor.Bu kadar hata var sadece ve arkadaşlar sim karttaki kişiler gidiyor ona göre numaraları yedekleyip geçin.
Sadece o kadarcık mı hata var? Bişi değilmiş [emoji3]
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Dün -5 otomatik parlaklık ikindi güneşinde s-pen ile uğraşıyordum 5 dakika sadece. S-Note'tan çıktığımda güç tasarufu açık olmasına rağmen -%5 şarj yemiş. Bu hızlı şarj tüketimi birtek bende mi var? Note 3'te bile bu kadar hızlı bitmezdi. Kitkat sürümündeyim.
 
csbaz

csbaz

Üye
Dün -5 otomatik parlaklık ikindi güneşinde s-pen ile uğraşıyordum 5 dakika sadece. S-Note'tan çıktığımda güç tasarufu açık olmasına rağmen -%5 şarj yemiş. Bu hızlı şarj tüketimi birtek bende mi var? Note 3'te bile bu kadar hızlı bitmezdi. Kitkat sürümündeyim.
Normal degil.Lollipop desen tamamda kitkatta normal degil.
 
csbaz

csbaz

Üye
Kalibrasyon dene mi dersin? Aldığımdan beri yazılıma hiç müdahale etmedim.
Dene faydasi olur.Ugras ustunda ya note 4 artik garantide tutulup guncelleme alan telefon degil o yuzden ugras derim.Ben cm 12.1 kurdum birseyler yap yani.
 

askımm

Üye
ark bu note4 kamera cıkıntısı için bi öneri varmı slikon klıf blamadım hep kamera cıkınıtılı duruyoo malesef.....
 

H0lligan

Üye
selam yoldaş lar bir fikir danisicam 2gun once sorsaniz samsung rezil bir firma derdim ama simdi bu konuyu gordukden sonra note4 alasim geldi yav uzun zaman s3un ciremesini cekdim ve gercekden samsung dan sirf bu yuzden bile nefret edilebilir ama note4 de de sanirim boyle olmaz yani sizce bunun ustune alsam kisa zamanda telefondan sogurmuyum yada benzer sorun lar yasarmiyim batarya isinma performans menu gecisleri vs bu yuzden custom romlarada basvurdum ama hic yapmasaydim diyorum zaman kaybi olmus tek kazandigim bolca deneyim yani bana custom rom arattirmayacak bir telefonmu sarj konusunda dayanirmi suan sirf bikac saat daha belkide dkk dir emin olamiyorum o derecedeyim pil alabilmek icin oyun bile yuklemiyorum note 4 alirsam buyuk ihtimalle deli gibi abanirim eski gunlerdeki gibi soyle oturup guzel guzel bikac saat tadini cikara cikara en son ne zaman oyun oynadigimi bile hatirlamiyorum ayrica bir sure sonra menulerde gecislerde kasma sorunu olurmu yani kalemi olsun tasarimi olsun buyuklugu olsun begendim suan cihazi sizce alirsam memnun kalirmiyim arkadaslar s3un uzerine iyi mi gelir yoksa benzer seylee yasayip verdigim parayami yanarim sizin begeninizi bi kenera birakip sadece izlenimlerinizi goz onune alarak biraz da benim halimden anlamaya calisarak cevap verin lutfen yeni birsey alirsam cok titiz davranmaya calisiyorum beni bikac yil gotursun istiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz

askımm

Üye
selam yoldaş lar bir fikir danisicam 2gun once sorsaniz samsung rezil bir firma derdim ama simdi bu konuyu gordukden sonra note4 alasim geldi yav uzun zaman s3un ciremesini cekdim ve gercekden samsung dan sirf bu yuzden bile nefret edilebilir ama note4 de de sanirim boyle olmaz yani sizce bunun ustune alsam kisa zamanda telefondan sogurmuyum yada benzer sorun lar yasarmiyim batarya isinma performans menu gecisleri vs bu yuzden custom romlarada basvurdum ama hic yapmasaydim diyorum zaman kaybi olmus tek kazandigim bolca deneyim yani bana custom rom arattirmayacak bir telefonmu sarj konusunda dayanirmi suan sirf bikac saat daha belkide dkk dir emin olamiyorum o derecedeyim pil alabilmek icin oyun bile yuklemiyorum note 4 alirsam buyuk ihtimalle deli gibi abanirim eski gunlerdeki gibi soyle oturup guzel guzel bikac saat tadini cikara cikara en son ne zaman oyun oynadigimi bile hatirlamiyorum ayrica bir sure sonra menulerde gecislerde kasma sorunu olurmu yani kalemi olsun tasarimi olsun buyuklugu olsun begendim suan cihazi sizce alirsam memnun kalirmiyim arkadaslar s3un uzerine iyi mi gelir yoksa benzer seylee yasayip verdigim parayami yanarim sizin begeninizi bi kenera birakip sadece izlenimlerinizi goz onune alarak biraz da benim halimden anlamaya calisarak cevap verin lutfen yeni birsey alirsam cok titiz davranmaya calisiyorum beni bikac yil gotursun istiyorum
Bnce alablirsin menü yag gbi akiyo okadar isinma yok chazda ekran sper ötesi zaten ama kronik bi srunu var cok okudum netden sebeke sorunu bnde proplem cikmadi sükür ama cikan var bn note3 almistim ark note 4 alcakti ona 1500 tl aldik 500 taksitle oo ara bnde note3 satip aldim onun tlefonunda bariz sebeke hatasi cikti .. Suan gne kullaniyo ama bkalimm ... Sans
 
  • Beğen
Tepkiler: H0lligan
ubeyaz

ubeyaz

Üye
Data Kablosu ile görüyor pc note 4 ü. Ben nokiadaki pc Suite gibi bir Program var mı diye merak ettim
Samsung Sidesync var telefon ekranı pc üzerinde görülüyor isteğin dosyayı çek üstüne bırak aktarabilirsiniz. Aynı yazılım play store den de kurun pc ile cihaz birbirine bağlayın yeterli.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
selam yoldaş lar bir fikir danisicam 2gun once sorsaniz samsung rezil bir firma derdim ama simdi bu konuyu gordukden sonra note4 alasim geldi yav uzun zaman s3un ciremesini cekdim ve gercekden samsung dan sirf bu yuzden bile nefret edilebilir ama note4 de de sanirim boyle olmaz yani sizce bunun ustune alsam kisa zamanda telefondan sogurmuyum yada benzer sorun lar yasarmiyim batarya isinma performans menu gecisleri vs bu yuzden custom romlarada basvurdum ama hic yapmasaydim diyorum zaman kaybi olmus tek kazandigim bolca deneyim yani bana custom rom arattirmayacak bir telefonmu sarj konusunda dayanirmi suan sirf bikac saat daha belkide dkk dir emin olamiyorum o derecedeyim pil alabilmek icin oyun bile yuklemiyorum note 4 alirsam buyuk ihtimalle deli gibi abanirim eski gunlerdeki gibi soyle oturup guzel guzel bikac saat tadini cikara cikara en son ne zaman oyun oynadigimi bile hatirlamiyorum ayrica bir sure sonra menulerde gecislerde kasma sorunu olurmu yani kalemi olsun tasarimi olsun buyuklugu olsun begendim suan cihazi sizce alirsam memnun kalirmiyim arkadaslar s3un uzerine iyi mi gelir yoksa benzer seylee yasayip verdigim parayami yanarim sizin begeninizi bi kenera birakip sadece izlenimlerinizi goz onune alarak biraz da benim halimden anlamaya calisarak cevap verin lutfen yeni birsey alirsam cok titiz davranmaya calisiyorum beni bikac yil gotursun istiyorum
Ben rom ararmıyım diye sorduğun soruya yanıt vermek istiyorum
Yeni çıkan yani note4 ten sonra çıkan üst modellerin arayüzü programları falan benim telefonumda da olsun bende kullanayım demezsen note4e rom aramazsın performansı çok güzel donma kasma yok pil kullanımı güzel yüksek grafikli oyun oynamadım ama genel olarak soğuk çalışan bir cihaz
 
  • Beğen
Tepkiler: H0lligan
csbaz

csbaz

Üye
ark bu note4 kamera cıkıntısı için bi öneri varmı slikon klıf blamadım hep kamera cıkınıtılı duruyoo malesef.....
Spigenin slimarmor modeli kameranin ustunde duruyor kalin bir kilif.Saglamda bayagibtavsiye ederim.
 

H0lligan

Üye
:tşk: arkadaslar birde sunu sormak istiyorum bendeki ram 1gb kuzenim sony aldi onda da 1gb ama telefonu benden akici kullaniyor stock da simdi note 4 deki bu 3gb ram dier 3gb ramli telefonlara gore farkediyormu
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz
csbaz

csbaz

Üye
selam yoldaş lar bir fikir danisicam 2gun once sorsaniz samsung rezil bir firma derdim ama simdi bu konuyu gordukden sonra note4 alasim geldi yav uzun zaman s3un ciremesini cekdim ve gercekden samsung dan sirf bu yuzden bile nefret edilebilir ama note4 de de sanirim boyle olmaz yani sizce bunun ustune alsam kisa zamanda telefondan sogurmuyum yada benzer sorun lar yasarmiyim batarya isinma performans menu gecisleri vs bu yuzden custom romlarada basvurdum ama hic yapmasaydim diyorum zaman kaybi olmus tek kazandigim bolca deneyim yani bana custom rom arattirmayacak bir telefonmu sarj konusunda dayanirmi suan sirf bikac saat daha belkide dkk dir emin olamiyorum o derecedeyim pil alabilmek icin oyun bile yuklemiyorum note 4 alirsam buyuk ihtimalle deli gibi abanirim eski gunlerdeki gibi soyle oturup guzel guzel bikac saat tadini cikara cikara en son ne zaman oyun oynadigimi bile hatirlamiyorum ayrica bir sure sonra menulerde gecislerde kasma sorunu olurmu yani kalemi olsun tasarimi olsun buyuklugu olsun begendim suan cihazi sizce alirsam memnun kalirmiyim arkadaslar s3un uzerine iyi mi gelir yoksa benzer seylee yasayip verdigim parayami yanarim sizin begeninizi bi kenera birakip sadece izlenimlerinizi goz onune alarak biraz da benim halimden anlamaya calisarak cevap verin lutfen yeni birsey alirsam cok titiz davranmaya calisiyorum beni bikac yil gotursun istiyorum
5.1.1 surumune gecirirsin telefonu aldigi zaman.Faturaya ek alacaksan dikkatli ol bazen n910h da verebilirler (3g modeli).Rom aratmaz ama eski touchwizden sıkılırsan baska romlar var onlar da kurulabilir stabilize acisindan.
 
  • Beğen
Tepkiler: H0lligan

H0lligan

Üye
5.1.1 surumune gecirirsin telefonu aldigi zaman.Faturaya ek alacaksan dikkatli ol bazen n910h da verebilirler (3g modeli).
alirsam operatorlerden almam zaten :tşk: demek lollipop da almis guzel :eller:
m gelicegi hakkinda bi haber varmi peki :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz
csbaz

csbaz

Üye
alirsam operatorlerden almam zaten :tşk: demek lollipop da almis guzel :eller:
5.0.1 aldi 5.1.1 aldi.Oyun performansi falan muhtesem sana hic problem yaratmaz.Dusunmeden alabilirsin ama durumun varsa eger note 5 e de el atabilirsin derim.
 
  • Beğen
Tepkiler: H0lligan


Üst Alt