SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

csbaz

csbaz

Üye
İkonlar klavye bildirim paneli ve bütün uygulamalar note 5 e ait.O yüzden note 5 dedim.
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar


csbaz

csbaz

Üye
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Dostum bu note 5 değil s6 port romu
 

T.serdar

Üye
Aynen s6 romu glomorus tan daha serise gecicem cunku glomorusta bazi uygulamalarin bildirimleri gelmiyor ve facebook bugda kaldi kasma yasadim gibi
 
csbaz

csbaz

Üye
Aynen s6 romu glomorus tan daha serise gecicem cunku glomorusta bazi uygulamalarin bildirimleri gelmiyor ve facebook bugda kaldi kasma yasadim gibi
Daha hızlı efektleri var daha seri çalışıyor geç derim.
 

T.serdar

Üye
Daha hızlı efektleri var daha seri çalışıyor geç derim.
Hani daha ilk surumuya yeni cikmis bir romya ondan dedim temalar calisiyormu bir baksan sana zahmet hemen indiricem.simdik
 
PriZm

PriZm

Üye
fu ll wipe de yaptım sonuç aynı. Dvfs bug nedir?
Enteresan. Bu arada ben tek dosyalı odinde ap'den flashlanan romu kurdum.

Dvfs bug'ı ise telefonun daha ısınmadan gpu nun trottling yapması. Böylece Antutu dan saçma şekilde 37K skor alıyor. Aynı zamanda gpu sürekli 160-266 frekans aralığında çalıştığından oyunlarda yavaşlamada oluyor.
 
androtik12

androtik12

Üye
Enteresan. Bu arada ben tek dosyalı odinde ap'den flashlanan romu kurdum.

Dvfs bug'ı ise telefonun daha ısınmadan gpu nun trottling yapması. Böylece Antutu dan saçma şekilde 37K skor alıyor. Aynı zamanda gpu sürekli 160-266 frekans aralığında çalıştığından oyunlarda yavaşlamada oluyor.
İşte bn 4 dosyalı olanı kurdum. Belkide 4 dosyalı olanda sorun vardır
 

T.serdar

Üye
Arkadaslar glomorus romunu kullananlar kesin bu roma gecsin cok daha hizli seri ve akici dpi dusuk cok daha hos duruyor mukemmel bir rom
 

T.serdar

Üye
Tamamdır usta [emoji4]
Bu romun tek sikintisi ekrana parlaklik 3 saniye sonra geliyor.Kilit ekranina basiyorum kapkaranlik 3 saniye sonra guc geliyor sendede oylemidir usta
 
_ardaa

_ardaa

Üye
5.1.1 ne zaman gelecek
 


Üst Alt