Samsung galaxy gio wi-fi sorunu?

Sponsorlu Bağlantılar

Sizin gio'nuzda da wifi sorunu var mı?


  • Kullanılan toplam oy
    13
Bladerock27

Bladerock27

Üye
    Konu Sahibi
Samsung galaxy gio wi-fi sorunu?
Arkadaşlar Gionun benim bildiğim sadece kamerası kötüydü ama biraz daha araştırma yaptığında bu telefonun bir wifi sorununun da olduğunu duydum. Acaba bu sorunu başka yaşayan var mı? Acaba bu sorun nasıl çözülüyor yoksa basit bir yazılım hatası mı? Bu konuda bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Ankete sadece telefonu kullananlar katılırsa mutlu olurum.
 


samety500

samety500

Üye
nasıl bir sorun var dostum. ?
 
Bladerock27

Bladerock27

Üye
    Konu Sahibi
Henüz gio almadım 2 haftaya kadar almayı düşünüyordum ama biraz araştırma yaptığında bu telefonu kullanan kişilerin wifi sorunu yaşadığını gördüm bu da kararsız kalmamı sağladı.
 
samety500

samety500

Üye
forumda gio kullanan arkadaşlar çok bn gio kullanıcısı olarak sana bu cihazı önerebilirm gerçktn. tlnu yeni aldım wifi kullanmadm henüz ama kullananlarn sorn yaşadığını duymadm. ilk defa sendn duyuyorm.
 
Bladerock27

Bladerock27

Üye
    Konu Sahibi
forumda gio kullanan arkadaşlar çok bn gio kullanıcısı olarak sana bu cihazı önerebilirm gerçktn. tlnu yeni aldım wifi kullanmadm henüz ama kullananlarn sorn yaşadığını duymadm. ilk defa sendn duyuyorm.

Google'a gio wifi sorunu yazarsan görebilirsin.Bende ilk defa bugün duydum ve biraz araştırınca birçok kişide aynı sorunun olduğunu öğrendim.
 
__Toprak__

__Toprak__

Üye
evet varmış ne yazık ki wifi sorunu bu cihazlarda ancak kiminde var kiminde yok, birkaç forumda araştırma yaptım zira ben de bu telefonu almayı düşünüyorum yakın zamanda, wifi açıldıktan birkaç dakika sonra ''error'' şeklinde uyarı verip kapanıyormuş ve telefonu kapatıp açmadan da düzelmiyormuş, kullananların söyledikleri bu tabi, ben onların söylediklerini aktarıyorum size. Ancak kimse de bu sorun yüzünden pişman olmamış işin ilginci; kapatıp açınca düzeliyor, yakında güncelleme ile halledilir şeklinde yorum yapmaktalar. Gerçekten de şayet yazılımsal bir sorunsa güncelleme ile mutlaka çözülecektir ancak donanımsalsa işte o zaman bilemiyorum :hmmm Androidin güzelliği burda esasen, yazılımsal bir hata mı çıktı, güncelleme ile çöz ve uygula :evet: ya da wireless driverı yüklüdür sonuçta telefonda, erişim izniniz varsa kaldır baştan yükle driverı gibi çözümler mümkün. Tabi hali hazırda sorunlu olduğu bilinen bir cihaz alınır mı orası muallakta ama gio düşündüren bir alet :hmmm f/p inanılmaz başarılı yani, o fiyat aralığında benzer özelliklerde hatta daha pahalı sadece lg optimus one var, onda da ekran camının altına toz birikmesi sorunu var ve serviste temizlettirme yoluyla kurtulabiliyorsunuz ancak :vur ben hala kararsızım, kullananlar detaylı bilgi verirlerse aralarına 2 yeni insan daha girecek :evet:

Not: Görüşme kalitesiyle de ilgili birtakım olumsuz eleştiriler var, parazit var seste diye, bu konuda da bilgi verirseniz seviniriz. Sonuçta tüm teknolojik özelliklerine rağmen bu bir telefon ve konuşma kalitesi önemli :evet:
 
technoblue

technoblue

Üye
forumları araştırdığınızda bir çok kullanıcının wifi sorununa değindiğini görüyorsunuz. malesef samsung eskisi kadar sağlam değil. artık para daha önemli sanırım onlar için. bir iki modele yoğunlaşıp geri kalanların üzerinde pek durmuyorlar gibi. 500 tl fiyatı olan bir smartphone alıp bu tarz sıkıntıları yaşayan kullanıcıları biraz dikkate almak gerekir diye düşünüyorum.
 
nexpow

nexpow

Üye
valla birçok gio kullanan tanıyorum hiç bu sorunu duymadım
 

adsız123456

Üye
Bazılarında oluyor, bazılarında olmuyor şans sadece bu gio için geçerli değil diğer telefonlardada X kişisi aynı model bir telefonda sorun yaşamazken, Y kişisi aynı model telefonda sorun yaşıyor yani şans.:evet:
 
Bladerock27

Bladerock27

Üye
    Konu Sahibi
Telefon bir haftaya kadar media markt a geliyormuş artık alırken dua edecez napalım
 

Tmerve

Üye
Ben bi ay önce falan almanyadan almıştım ve telefon cidden berbat. wifi gerçekten büyük bi sorun ve telefonum da bağlanmamakta ısrarlı! tavsiye etmem sadece fiyat bakımından uygun bi telefon o kadar.
 

loaloa

Üye
Arkadaşlar bende gio almayı düşünüyorum. Telefon neredeyse sadece teknosada var. Ayrıca Telpadan getirtmek istedğimizde telefon elimizde bulunmuyor dendi. Sadece İstanbulda varmış.(izmirde oturuyorum) Kafama şu soru takıldı. Acaba yakın zamanda piyasadan kalkacak mı ? Bir bilginiz varsa lütfen paylaşın...
 

mirkan155

Üye
valla ben baktım hepsi burada.comda özellklere wiifi yok dyordu en azndan warmış ben bu telefonu istettm yani üzldm bi an wifi yok die üzldm taby istettim pazartesi istettim ya yarın yada cumaya kadar gelir ins cok heycanlıyım
 
61semih

61semih

Üye
Arkadaşlar Gionun benim bildiğim sadece kamerası kötüydü ama biraz daha araştırma yaptığında bu telefonun bir wifi sorununun da olduğunu duydum. Acaba bu sorunu başka yaşayan var mı? Acaba bu sorun nasıl çözülüyor yoksa basit bir yazılım hatası mı? Bu konuda bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum. Ankete sadece telefonu kullananlar katılırsa mutlu olurum.
arkadaşım gio da 2.2 froyo ile bu sorun vardı hatta ilk telefonu aldığımda ilk wifi açılışında aldım bu hatayı çünü ikikere üst üste basınca bu hatayı verebiliyor fakat 2.3.3 e geçince bu sorun kalktı hatta şimdi 2.3.6 resmi güncellemesi var böyle bir sorun tarihte kaldı yani.
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
Silinen Üye 2498213
Karşılaştırma Samsung S20 mi S20+ Mı?
    • Beğen
Cevap
1
Görüntüleme
947
Kaworu Nagisa
Uchiha İchigo
Cevap
1
Görüntüleme
620
arslan3332


Üst Alt