Samsung Galaxy Alıcam Yardım Edin...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qladius55

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Galaxy Alıcam Yardım Edin...
Arkadaşlar bende wave 525 var pek memnun kalamadım yeni bir telefon alıcağım galaxy düşünüyorum en fazla 700 tl ayırabilirim galaxy aceyi düşündüm sizce iyimi veya başka bi öneriniz varmı varsa tavsiyelerinizi bekliyorum. :d:
 


avcitalip

avcitalip

Üye
ace'dende memnun kalmazsın ama ace yerine Sony Xperia Neo V Alabilirsin Ace'den Çok Daha İyi Bir Cihaz

link :
 

qladius55

Üye
    Konu Sahibi
önerin için teşekkürler ama ben samsung modellerinden düşünüyorum yinede saol
 
-Emre

-Emre

Üye
galaxy w olabilir. Xperia neo v ye tercih ederim bu cihazı.
 

qladius55

Üye
    Konu Sahibi
önerileriniz için saolun galaxy w almaya karar verdim
 
-Emre

-Emre

Üye
yerinde bi tercih olmuş. Çünkü xperia neo v nin sar değeri galaxy wnin 2 katı nerdeyse.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
önerileriniz için saolun galaxy w almaya karar verdim

cihaz hakkında yorumlarını bekliyorum kardeşim,belki bende wonder alabilirim

neyi var neyi yok neresi kötü neleri yapamıyorsun ayrıntılı olarak yazarsan çok makbule geçer...
 
Pianist07

Pianist07

Üye
Galaxy Ace kullanıyorum ve son derece memnunum. İstediğin her türlü işlemi yapabilirsin. Benim rastladığım tek kötü yanı, bazı kaliteli oyunları desteklememesi... Ama diğer tüm özelliklerinden son derece memnunum.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
Galaxy Ace kullanıyorum ve son derece memnunum. İstediğin her türlü işlemi yapabilirsin. Benim rastladığım tek kötü yanı, bazı kaliteli oyunları desteklememesi... Ama diğer tüm özelliklerinden son derece memnunum.

ace'a gerek yok ya onu düşünmüyorum sistem özellikleri kötü biraz:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt