Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Samsung Galaxy Alıcam Yardım Edin...
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
qladius55
Üye
Konu Sahibi
Samsung Galaxy Alıcam Yardım Edin...
Arkadaşlar bende wave 525 var pek memnun kalamadım yeni bir telefon alıcağım galaxy düşünüyorum en fazla 700 tl ayırabilirim galaxy aceyi düşündüm sizce iyimi veya başka bi öneriniz varmı varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.
avcitalip
Üye
ace'dende memnun kalmazsın ama ace yerine Sony Xperia Neo V Alabilirsin Ace'den Çok Daha İyi Bir Cihaz
link :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
qladius55
Üye
Konu Sahibi
önerin için teşekkürler ama ben samsung modellerinden düşünüyorum yinede saol
-Emre
Üye
galaxy w olabilir. Xperia neo v ye tercih ederim bu cihazı.
qladius55
Üye
Konu Sahibi
önerileriniz için saolun galaxy w almaya karar verdim
-Emre
Üye
yerinde bi tercih olmuş. Çünkü xperia neo v nin sar değeri galaxy wnin 2 katı nerdeyse.
cihaz hakkında yorumlarını bekliyorum kardeşim,belki bende wonder alabilirim
neyi var neyi yok neresi kötü neleri yapamıyorsun ayrıntılı olarak yazarsan çok makbule geçer...
Pianist07
Üye
Galaxy Ace kullanıyorum ve son derece memnunum. İstediğin her türlü işlemi yapabilirsin. Benim rastladığım tek kötü yanı, bazı kaliteli oyunları desteklememesi... Ama diğer tüm özelliklerinden son derece memnunum.
Galaxy Ace kullanıyorum ve son derece memnunum. İstediğin her türlü işlemi yapabilirsin. Benim rastladığım tek kötü yanı, bazı kaliteli oyunları desteklememesi... Ama diğer tüm özelliklerinden son derece memnunum.