Star Eagle
Üye
Samsung Galaxy Ace Şarj Sorunu
Öncelikle merhaba arkadaşlar.
1 hafta olmadı Galaxy Ace aldım.Ancak şarj süresi çok az gidiyor.Bugün biraz oyun oynadım ardından koydum cebe.Fotoğraf falanda çekildik sonra bir baktım düşük pil.Hep böyle az gidiyor.Android işletim sistemli telefonların şarjının az gittiğini biliyorum ama ben yiende bir sorayım dedim.Ayrıca telefonu kilitlediğimde daha sonra açtığımda internet kullanım bilmem kaç mb yazıyor.Bir diğer husus ise şarjı çok azken telefonu şarja taktım ve biraz sonra baktığımda şarjdan çıkardım ve nerdeyse dolu gözüküyordu.
Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar...
1 hafta olmadı Galaxy Ace aldım.Ancak şarj süresi çok az gidiyor.Bugün biraz oyun oynadım ardından koydum cebe.Fotoğraf falanda çekildik sonra bir baktım düşük pil.Hep böyle az gidiyor.Android işletim sistemli telefonların şarjının az gittiğini biliyorum ama ben yiende bir sorayım dedim.Ayrıca telefonu kilitlediğimde daha sonra açtığımda internet kullanım bilmem kaç mb yazıyor.Bir diğer husus ise şarjı çok azken telefonu şarja taktım ve biraz sonra baktığımda şarjdan çıkardım ve nerdeyse dolu gözüküyordu.
Cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar...
